کد خبر : 3752 / /
/

عکسی از بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی نیا را مشاهده می کنید.

عکس زیر از دو دوست قدیمی بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی نیا در فضای مجاز دست به دست می شود. بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی از دیروز تا امروز 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، پیرامون فعالیت های هنری و زندگی شخصی اش را از اینجا بخوانید؛

 بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است.او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

نحوه ورود بهنوش طباطبایی به بازیگری

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

 

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

مهراوه شریفی نیا دوست دوران کودکی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

بهنوش طباطبایی و شناختن علایق او

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

بیوگرافی “مهراوه شریفی نیا” و عکس های خانوادگی وی

بیوگرافی کامل مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون

نام:مهراوه

نام خانوادگی:شریفی نیا

تاریخ تولد:1360/1/29

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته موسیقی

--------------------------------

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد.

او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

مهراوه شریفی نیا و پدرش

مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا‌: محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان 

مهراوه شریفی نیا

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336در ملایر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد، حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

مهراوه شریفی نیا و خواهر و مادرش به همراه پدرشان

مهراوه شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا : ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران و بازیگراست.و علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند. او بازی در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.