کد خبر: 619146
تاریخ انتشار :

فیلترینگ اینستاگرام قطعی شد ؟

بحث فیلتر اینستاگرام امروز که مورد سرچ بسیاری از کاربران اینستاگرامی شده است یک موضوع قدیمی است. دقیقا فیلترینگ اینستاگرام مانند ممنوع شدن تلگرام و بسیار از سایت ها و اپلیکیشن های مورد پسند کاربران از تخلف شروع شد. بله درست است شروع این داستان از تخلف سودجویانی شروع شد که هنوز هم با پافشاری بر ممنوع کردن اینستاگرام نهایت ضرر را به کام مردم عادی می کشانند.

فیلترینگ اینستاگرام قطعی شد ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره فیلترینگ صحبت کرده است.

اینستاگرام فیلتر می شود؟

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت:تا آن جایی که من در جریان هستم چیزی قرار نیست فیلتر شود.شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ هیچ ورودی نداشته است.نظر غالب بر این است که اینستاگرام فیلتر نشود.

وی افزود:در قانون صراحت نداریم که فروختن فیلترشکن غیرمجاز است.شاید آقای جهرمی ارتباط و اطلاعاتی از مافیای vpn دارد اما من معتقدم در این حوزه مافیایی وجود ندارد.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: فیلترینگ کم کم درحال منتفی شدن است؛ باید در کنار پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی، نمونه‌های داخلی را رشد بدهیم. دولت توجه کافی به مسئله پیام‌رسان‌های داخلی نداشته است.

قابلیت جدید اینستاگرام برای فیلتر کردن خودکار پیام های اهانت آمیز

فیلترینگ اینستاگرام قطعی شد ؟

 شرکت اینستاگرام ویژگی جدیدی راه اندازی کرده که می‌توان دایرکت‌های حاوی کلمات، عبارات و شکلک‌های توهین آمیز را به طور خودکار فیلتر کند.به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از عربیک آر تی؛ اینستاگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده که بیشتر مناسب افراد مشهور است تا از این طریق بتوانند از دریافت دایرکت‌های توهین آمیز جلوگیری کنند. این به روزرسانی جدید در اینستاگرام برای مبارزه با سخنان نفرت آمیز راه اندازی شده است. در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که غیرفعال کردن حساب کاربرانی که چندین پیام آزار و اذیت برای دیگران ارسال کرده‌اند را آغاز خواهد کرد. در سال 2018، این شرکت فیلتر نظرات توهین آمیز را گسترش داد تا به طور خودکار نظراتی را که توهین آمیز است به طور خودکار فیلترکند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها