کد خبر: 625215
تاریخ انتشار :

پشت پرده قمه کشی هلیا دختر اصفهانی!

علت این درگیری وقیحانه هلیا قمه کش و کسانی که در این نزاع حضور داشتند چیست اما همین فیلم یک خطر بزرگ اجتماعی را دربر دارد که شاید هلیا دختر قمه کش و دوستانش نخستین نشانه‌های تابلوی آن باشند.

پشت پرده قمه کشی هلیا دختر اصفهانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آنها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

پرونده هلیا قمه کش وراد فاز دیگر شد

هلیا قمه کش دوستانش به اداره پلیس اصفهان احضار شدند. هلیا قمه کش کسی نیست جز دختری به نام هلیا که در اصفهان قدرت نمایی خوفناکی داشت.اینکه هلیا قمه کش از پیش قمه بزرگی در شلوارش همراه داشته است نشان داد که دختر قمه کش روحیه مجرمانه دارد و هلیا قمه کش اگر کنترل نشود شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد یک قتل باشیم هنوز مشخص نیست علت این درگیری وقیحانه هلیا قمه کش و کسانی که در این نزاع حضور داشتند چیست اما همین فیلم یک خطر بزرگ اجتماعی را دربر دارد که شاید هلیا دختر قمه کش و دوستانش نخستین نشانه‌های تابلوی آن باشند.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: در پی شناسایی دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، با انجام دعوت در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.اصفهانی با اعلام این خبر از علل اصلی موضوع به عدم نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی اشاره نمود و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها