کد خبر : 9706 / /
/

ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است.

نگارجواهریان، بازیگر شناخته شده و جوان تلویزیون و سینمای ایران است.  نگار جواهریان تحصیلاتش را در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنر و معماری به اتمام رسانده است. نگار جواهریان متولد 1361/10/22 در تهران می باشد .نگار جواهریان در سن ۱۳ سالگی به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت. نگار جواهریان در ۱۵ سالگی کار تئاتر را شروع کرده است.

نگار جواهریان

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به خبر داغ این روزها تبدیل شده است. این دو که زمان زیادی از ازدواج شان و حواشی پیرامون آن نگذشته است دوباره حاشیه ساز شده اند.

 ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است. با رونق شبکه‌های اجتماعی اخبار زندگی خصوصی افراد مشهور مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

هر چند که این توجه ممکن است به مذاق برخی از ستاره‌ها مانند رامبد جوان خوش نیاید. وی که خبر جدایی‌اش از سحر دولتشاهی و ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‌ دوباره زندگی خصوصی اش به خبر اول برخی رسانه تبدیل شده است.

نگار جواهریان

آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟

زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبد جوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند.

شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد

برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند. گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پربرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

آیا رامبد جوان از نگار جواهریان جدا شده است؟

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‌ افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خوانده اید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

واکنش‌ها به خبر جدایی این زوج چه بوده است؟

این خبر هنوز از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده است. برخی از رسانه‌ها خبر این جدایی را چیزی بیش از شایعه و کذب ندانسته‌اند. اما در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر بین طرفداران واقعیت این خبر و مخالفانش جنگ داغی به راه افتاده است.

رامبد جوان و نگار جواهریان در برابر موجی که این خبر راه انداخته است هنوز هیچ عکس العملی نشان نداده‌اند. اما عکس‌هایی از حضور این رامبد جوان و نگار جواهریان با فاصله از هم در پشت صحنه تأتر منتشر شد که انتظار می‌رفت به شایعات پایان دهد. ولی گویا هیجان این شایعه به قدری زیاد است که هنوز پایان نیافته است.

ماجرای طلاق قبلی رامبد جوان چه بود؟

رامبد جوان که در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرده بود پس از چند سال زندگی مشترک از او جدا شد. جوان چند سال بعد و در ۳۶ سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.

در سال ۹۳ زمزمه‌های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.

پوستر زیر مربوط به سریال خاتون است که نگار جواهریان در آن نقش آفرینی کرده است. 

نگار جواهریان

اوایل دهه ۸۰ با فیلم سینمایی “من ترانه 15 سال دارم” وارد سینما شد و همچنین در همان سال در مجموعه تلویزیونی “باران عشق” به کارگردانی محمد امینی ایفای نقش کرد که هر دو بازی اش به عنوان نقش مکمل و فرعی بوده اند.

 درخشش نگار جواهریان در طلا و مس

بازی در فیلم طلا و مس که نقش همسر یک طلبه جوان را بازی می کرد باعث شد نگاه منتقدین به او تغییر کند و همین بازی تاثیر گذار در فیلم طلا و مس بود که او را برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنوراه بین المللی فیلم فجر کرد.

نگار جواهریان

کارهای هنری نگار جواهریان

نگار جواهریان علاوه بر فعالیت های هنری اش در سینما در زمینه خبرنگاری و عکاسی هم فعالیت می کند. ضمن اینکه او در زمینه موسیقی و ترجمه کتاب هم فعالیت هایی داشته است. نکته جالب در بیوگرافی نگار جواهریان این است که تنها ستاره سینمای بعد از انقلاب را هدیه تهرانی می داند.

شهرت نگار جواهریان

در سال 85 سریال “زیر تیغ” به کارگردانی مجمدرضا هنرمند و هنرنمایی زیبای پرویز پرستویی که نگار نقش دختر پرویز پرستویی را بازی می کرد روی آنتن رفت. سریال زیر تیغ فرصتی برای به شهرت رسیدن نگار جواهریان شد.

ازدواج نگار جواهریان  با رامبد جوان

در فضای مجازی عکس هایی از رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر میشد که حاکی از روابط نزدیک و صمیمی این دو به یکدیگر بود. کم کم شایعه ازدواج این دو در فضای مجازی شکل گرفت. اما کم کم این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت و در نهایت خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان از طریق کافه سینما پخش شد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان

بعدها مشخص شد که این دو در کشور یونان مراسم ازدواج خود را برگزار کرده اند. و در مراسم ازدواجشان چند شخصیت هنری و بازیگر نیز حضور داشته اند. البته تا این لحظه هیچ عکسی از این مراسم منتشر نشده است.

رامبد قبل از ازدواج با نگار جواهریان دو ازدواج ناموفق دیگر داشته است که جالب است بدانید همسران گذشته او نیز بازیگر بوده اند. همسر اولش ماندانا روحی و همسر دومش سحر دولتشاهی که از بازیگران مطرح سینماست.

رامبد با حضور در برنامه سه ستاره به مجری گری احسان علیخانی خبر ازدواجش با نگار جواهریان را رسانه ای کرد. نکته قابل توجه در این برنامه قسمتی بود که رامبد از پدر ، مادر ، خواهر و نگار جواهریان به عنوان اعضای خانوادش تشکر کرد.

ماجرای سفر به کانادا

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان در خرداد سال 98 به کانادا سفر کردند و هدف سفر را شرکت در مراسم اکران فیلم بیان کردند ولی کاربران میگویند که این دو برای به دنیا آوردن فرزندشان در ماه تیر به این کشور رفته اند تا بتوانند برای او اقامت بگیرند.

کاربران از این خشمگین هستند که رامبد جوان در برنامه هایش از ایران تعریف می کند و در مورد وطن بسیار صحبت می کند ولی فرزندش را می خواهد در خارج از ایران به دنیا آورد.

پس از این بحث ها و جنجال ها، ناگهان عکسی بدون حجاب از نگار جواهریان منتشر شد که حساسیت ها را بیشتر برانگیخت تا جایی که باعث شد برنامه های رامبد جوان دیگر از شبکه نسیم پخش نشود.

نگار جواهریان

کارنامه هنری

سینما

1395، گرگ بازی

1394، (دوئت)

1394، نگار (آخرین ساخته رامبد جوان)

۱۳۹۳، اعترافات ذهن خطرناک من

۱۳۹۳، قندون جهیزیه

۱۳۹۳، پریدن از ارتفاع کم

۱۳۹۲، ملبورن

۱۳۹۱، حوض نقاشی

۱۳۹۱، آشغال‌های دوست داشتنی

۱۳۹۰، قصه‌ها

۱۳۹۰، بی خود و بی جهت

۱۳۸۹، اینجا بدون من

۱۳۸۹، یه حبه قند

۱۳۸۸، هیچ

۱۳۸۷، طلا و مس

۱۳۸۷، شبانه روز

۱۳۸۷، کتاب قانون

۱۳۸۶، تنها دو بار زندگی می‌کنیم

۱۳۸۶، صد سال به این سال‌ها

۱۳۸۶، جعبه موسیقی

۱۳۸۵، نسل جادویی

۱۳۸۴، پابرهنه در بهشت

۱۳۸۳، خوابگاه دختران

۱۳۸۲، چند تار مو

۱۳۸۲، قدمگاه

۱۳۸۰، من، ترانه ۱۵ سال دارم

بیوگرافی نگار جواهریان

گروه صحنه و لباس

۱۳۸۳، گیلانه

مجموعه تلویزیونی

۱۳۹۳، کلاه قرمزی ۹۳

۱۳۹۰، کلاه قرمزی ۹۰

۱۳۸۵، زیر تیغ «مجموعه تلویزیونی»

۱۳۸۲، این راهش نیست «مجموعه تلویزیونی»

1380، باران عشق

فیلم تلویزیونی و شبکه خانگی

۱۳۸۹، ستاره‌های سوخته

۱۳۸۹، همین یک ساعت پیش

بیوگرافی نگار جواهریان

تئاتر

دیوار چهارم: ۱۳۹۱

دیوان تیاترال: ۱۳۸۱

قرمز و دیگران: ۱۳۸۳

شهرهای نامرئی: ۱۳۸۴

بدون خداحافطی: ۱۳۸۵

ایوانف: ۱۳۹۰

رؤیاها وکابوس‌های زنانه

گل‌های شمعدانی: ۱۳۸۴

تهرن: ۱۳۸۶

خون خشک، سبزی تازه: ۱۳۸۶

۱۷ دی کجا بودی: ۱۳۸۸

دون کیشوت: ۱۳۹۰

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.