روزبه حصاری عکسی از خودش را استوری کرده که برند عینکش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است

عینک میلیاردی روزبه حصاری همه را خیره کرد | عکس عجیب روزبه حصاری غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزبه حصاری عکسی از خودش را استوری کرده که برند عینکش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.روزبه حصاری یکی از بازیگرانی است که به یکباره با سریال بچه مهندس معروف شد.روزبه حصاری در چند سال پیش خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را در اینستاگرام منتشر کرد و در نهایت این خبر از طرف خود روزبه حصاری تکذیب شد و آنرا دروغ سزده خواند. روزبه حصاری اخیرا با مینا وحید در سریال تلویزیونی ایفا نقش کرده است.روزبه حصاری علاوه بر تلویزیون در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد. قسمتی از سکانس یک سریال با بازی روزبه حصاری در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و باعث ایجاد حواشی زیادی شده است.

روزبه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری و همسرش

روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 در تهران ، بازیگر نوازنده و خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که از تدریس عربی و شیمی فعالیت اش را شروع کرد و حالا بعد از کلاس بازیگری در تلویزیون می درخشد.

علاقه مندی های روزبه حصاری

در یک خانواده 4 نفره به بدنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد ، علاقه اش به هنر از دوران کودکی با حضور در کلاس سازهای کوبه ای در او شکل گرفت.

تحصیلات روزبه حصاری

دوران دبیرستان را در مدارس تیزهوشان (سمپاد) گذرانده و آن دوره را یکی از مهمترین مقاطع زندگیش می داند سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد.اما می گوید همواره در تکاپوی مطالعه در زمینه هنری بود و علاقه زیادی هم داشت.

روزبه حصاری

ورود روزبه حصاری به عرصه تئاتر 

از سال 1388 در 22 سالگی فعالیت خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد و اولین کار جدی اش مربوط به نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» بکارگردانی اشکان خیل نژاد بود.

کلاس های بازیگری روزبه حصاری

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.در سال 90 – 91 با نمایش «پیتزا جهان» ، «برداشت آزاد» و «مرگ در میزند» صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و همین افتخارات نگاه تهیه کنندگان را به او جلب کرد.به این ترتیب ، حصاری اولین بار در سال 1392 وقتی 26 ساله بود با سریال «یادآوری» جلوی دوریین رفت.

سبک کاری روزبه حصاری در تئاتر

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم.اگر کار تئاتر با دغدغه مردم گره نخورد بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه که دردی را بازگو کند.ارتباط گرفتن با مردم برایم خیلی مهم است ، مردم مخاطبان اصلی من هستند.شاید برایتان جالب باشد بگویم که من برای بچه های کنکوری ، درس شیمی در آموزشگاها تدریس می کنم و هنوزم در کنار بازیگری آنرا ادامه می دهم.حصاری در سال 97 دوران پرکاری خود را تجربه کدر او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های «سلام آقایی مدیر» و «تاریکی شب ، روشنایی روز» ایفای نقش کرد.

روزبه حصاری

ماجرای ازدواج روزبه حصاری با ریحانه پارسا

روزبه حصاری در 13 فروردین 98 در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از 24 ساعت در پست جدید این خبر را دروغ 13 عنوان کرد !

مصاحبه با روزبه حصاری

شهرت خیلی مسیر آسان تری از مسیر هنر است ، هنر با درد عجیب بوده و یک واقعیت محض است حتما بقا در هنر می تواند عاملی برای شهرت باشد اما ابدا شهرت عاملی برای هنرمند شدن نیست

بازیگری را کنار می گذارم

اگر روزی احساس کنم که معیار انتخابم حواشی ام است آن روز بازیگری را کنار می گذارم معقتدم مدیوم های تئاتر ، تلویزیون و سینما تنها ویترین بازیگر هستند و حاشبه برای او بی معنی است.

روزبه حصاری

حساسیت رو انتخاب نقش

همانقدر که در انتخاب تصویر حساس هستم برای بازی در تئاتر هم حساسیت دارم ، تئاتر برای من به معنی آموختن و یادگیری است.تئاتر خشت اولی است که اگر کج بگذاری دیوارت تا ثریا کج می رود

روزبه حصاری و همسرش

حصاری یکی از علاقمند به ورزش فوتبال و از طرفدار پرسپولیس می باشد از «علی کریمی» ، «علی دایی» و «علی پروین» بعنوان بازیکنان مورد علاقه اش یاد می کند.روزبه حصاری با خانم الهه حصاری از بازیگران شناخته شده ، نسبت خانوادگی ندارد.

روزبه حصاری

درخشش روزبه حصاری در بچه مهندس

اوج درخشش روزبه حصاری بازی در سریال «بچه مهندس 3» در نقش جواد جوادی به کارگردانی علی غفاری بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.با این حال عدم توافق مالی او با تهیه کننده باعث شد در فصل چهارم بچه مهندس حضور نداشته باشد.

تدریس موسیقی روزبه حصاری

همیشه سعی کرده ام حرفه بازیگری که عاشقانه دوستش دارم ، وسیله امرار معاشم نباشد و سعی کردم برای تجربه حرفه ای دیگری تلاش کنم.در کنار تدریس درس عربی و شیمی ، گاهی تدریس موسیقی هم کرده ام.

روزبه حصاری

فعالیت تلویزیونی روزبه حصاری

● یادآوری – 1392

● تاریکی شب، روشنایی روز – 1397

● سلام آقای مدیر – 1398

● بچه‌ مهندس 3 – 1399

● افرا – 1400

سینما

● امروز – 1392

● ماهور – 1396

● پارمیدا – 1395

روزبه حصاری

شبکه خانگی

● دومینو – 1398

● آهوی من مارال – 1400

روزبه حصاری