اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

سلاخی شدن مادر زن و برادر زنش توسط تازه داماد شیطان صفت | خودزنی عروس بیچاره

مرد 44 ساله ای که هشت سال قبل مادرزن و برادرزنش را زیر رگبار ضربات چاقو قرار داده بود، در حالی دستگیر شد که برادرزن جوانش با تیغ بی مهری به قتل رسید.

سلاخی شدن مادر زن و برادر زنش توسط تازه داماد شیطان صفت | خودزنی عروس بیچاره
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

این حادثه وحشتناک در سال 93 هنگامی در شهر کاشان رخ داد که مردی به نام «محمدرضا» در پی اختلافات شدید با خانواده همسرش، دست به چاقو شد و 2 عضو خانواده آن ها را زیر رگبار ضربات ترسناک چاقو قرار داد.

این مرد در حالی که پیکر خون آلود مادرزن و برادرزنش روی زمین افتاده بود از محل گریخت و به مکان نامعلومی رفت. از سوی دیگر پیکرهای نیمه جان مادر و فرزند به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش ها برای نجات برادرزن جوان به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو جان سپرد.

به دنبال وقوع این حادثه تلخ، بلافاصله گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان وارد عمل شدند و تحقیقات پلیسی را برای ردزنی متهم فراری آغاز کردند اما پیگیری سرنخ های موجود به بن بست رسید و شناسایی مخفیگاه متهم در غبار تحقیقات قرار گرفت تا این که مدتی قبل با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ «عباس بلندآرانی» رصدهای اطلاعاتی با به کارگیری منابع پلیسی و همچنین استفاده از فناوری ها و تجهیزات نوین پلیسی وارد مرحله جدیدی شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان در ادامه عملیات اطلاعاتی به سرنخی دست یافتند که نشان می داد «محمدرضا» به مشهد گریخته و به طور پنهانی در یکی از هتل های مرکز شهر اقامت دارد. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سروان سیدمهدی حسینی با کسب نیابت قضایی عازم مشهد شدند و با همکاری صمیمانه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به ردیابی متهم به قتل فراری پرداختند.

چند ساعت بعد مشخص شد که متهم مذکور در اطراف میدان طبرسی و در یک هتل مخفی شده است، بنابراین گروه مشترک کارآگاهان با دستورات قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) در یک عملیات ضربتی، موفق شدند این مرد 44 ساله را دستگیر کنند و به پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال دهند. این متهم که بعد از 8 سال فرار هنوز در شوک دستگیری خود قرار داشت، در حضور سرهنگ نوریان (افسر آگاهی خراسان رضوی) و گروه اعزامی کارآگاهان پلیس کاشان، لب به اعتراف گشود و به قتل برادرزنش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

بنابر گزارش، متهم 44 ساله این پرونده، پس از طی تشریفات قانونی به شهر کاشان منتقل شد تا بررسی های بیشتر درباره این جنایت هولناک ادامه یابد.

دیدگاه خود را ارسال کنید