قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو + لیست کامل

کد خبر: 997511

به دنبال تعیین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت، قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو با افزایش ۴ تا ۴۸ درصدی که روز گذشته از سوی شورا به این خودروساز ابلاغ شد، تعیین شد.

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو + لیست کامل

به گزارش فردا، بر این اساس، قیمت هایما توربو S۵ با بیشترین رشد قیمت (۴۸ درصد) معادل ۲۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. پس از آن، هر دستگاه پژو پارس اتوماتیک TU۵ با رشد ۳۲ درصدی معادل ۱۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هایما S۷ نیز ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین با لحاظ این افزایش قیمت‌ها، سمند سورن ۷۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۳ درصدی)، پژو ۲۰۷ دنده دستی ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۲ درصدی)، پژو ٢٠۷ اتوماتیک ۱۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (افزایش ۲۲ درصدی) و دنا ۸۲ میلیون تومان (افزایش ۱۳ درصدی) تعیین قیمت شده‌اند. قیمت دنا پلاس نیز کمترین میزان رشد را داشته و با افزایش چهار درصدی، معادل ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

البته قیمتهای ابلاغی شورای رقابت از سوی خودروسازان مورد بازنگری قرار می‌گیرد و هزینه‌هایی همچون بیمه، مالیات و شماره گذاری به آن اضافه می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها