به تازگی مجموعه ای از عکس های بازیگران کنار همسرانشان منتشر شده است.

عکس‌های بازیگران سریال جنجالی پایتخت در کنار همسرانشان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سریال پایتخت در فصل ششم نیمه کاره ماند و ادامه کار به بعد از کرونا موکول شد. سریال پایتخت سریالی دوست داشتنی و محبوب که سالها در کنار مردم بود و بازیگران این سریال جزئی از خانواده مردم شده بودند. امروز می خواهیم تصاویری از بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان را به شما نشان دهیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید. در این مطلب تصاویر بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان را در کنار هم می بینید

سریال پایتخت

ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی پایتخت بدون این که به سرانجامی مشخص برسد فعلا به طور موقت پایان یافت و مخاطبان پرتعداد این سریال باید ابتدا منتظر پایان بحران کرونا بمانند تا در فرصت مناسب ضبط قسمت پایانی پایتخت نیز انجام شود و در یکی از مناسبت‌ها بتوانند به تماشای نتیجه‌گیری و پایان این سریال بنشینند.

سریال پایتخت

عوامل تولید سریال پایتخت ۶ این بار بدون مغز متفکر این گروه یعنی «خشایار الوند» دست به ساخت فیلم زدند و شاید به همین دلیل بسیاری از مخاطبان معتقدند که ضعف‌های مشهودی از نظر محتوایی در فصل ششم این اثر دیده شد. اما در عین حال بسیاری از مخاطبان و حتی صاحب‌نظران بر این باورند که پایتخت ۶ چندان هم ضعیف نبود و توانست طبق پیش‌بینی‌ها با اقبال همگانی مواجه شود. این تقابل نگرش بین اقشار مختلف جامعه در سال‌های گذشته و بابت پخش فصل‌های پیشین این سریال نیز دیده می‌شد.

سریال پایتخت

سریال پایتخت

منبع : پرشین وی