زن جوان در مشهد نقشه شومی برای اعدام شوهرش کشیده بود.

نقشه کثیف زن خیانتکار برای اعدام شوهرش + جزییات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وقتی قطعات پازل آن جنایت هولناک کنار هم قرار گرفت، تازه مشخص شد که زن جوان چگونه با یک نقشه شوم و پیچیده ماجرای قتلی را طراحی کرده است که ...

به گزارش رکنا، زمستان سال 89، زمانی که در سمت ریاست آگاهی چناران مشغول انجام وظیفه بودم با دریافت خبر کشف جسد سوخته یک مرد در اطراف پروژه های مسکن مهر شهر جدید گلبهار، به همراه چند تن از همکارانم عازم محل شدیم. جسد که داخل دو چادر شب و پتو قرار داشت، به طور کامل سوخته بود، به طوری که حتی امکان انگشت نگاری وجود نداشت.

تجاوز

پس از جست و جو در اطراف جسد، یک دسته کلید، سیم کارت شکسته و تکه کاغذی سوخته که شماره کدپستی داشت جمع آوری و ضمیمه پرونده شد. با همکاری صمیمانه اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، ساعاتی بعد مشخصات مالک سیم کارت و کدپستی به دست آمد و مشخص شد که یک شماره تلفن ثابت در سیم کارت وجود دارد که با مشخصات مالک کدپستی و سیم کارت مطابقت می کند. تماس با آن شماره تلفن سرنخ مهم این پرونده جنایی شد.

مردی که از آن سوی خط خود را از اهالی یکی از روستاهای نزدیک شیروان معرفی می کرد، در پاسخ گفت: پسرم از سه روز قبل و با خودروی پرایدش به سمت گلبهار حرکت کرد ولی دیگر از او خبری نداریم. به همین دلیل ماجرای گم شدنش را به پلیس شهرستان شیروان گزارش دادیم. وقتی خانواده جوان پراید سوار جسد سوخته را در پزشکی قانونی دیدند، او را نشناختند اما عموی جوان گمشده از چند دندان پروتز متحرک در دهان برادرزاده اش سخن گفت که گره گشای شناسایی هویت جسد شد.

علاوه بر آن، کلید مشترک حیاط منزل که در صحنه جنایت پیدا شده بود با کلید دیگر اعضای خانواده مطابقت داشت و مشخص شد که جسد سوخته مربوط به جوان پراید سوار است. در این هنگام یکی از بستگان مقتول مرا به آرامی کناری کشید و در حالی که شماره تلفنی را به دستم می داد، گفت: جوان پراید سوار این شماره را به من داد و گفت ، اگر من بازنگشتم سراغ مرا از این شماره تلفن بگیرید.

وقتی به آن شماره زنگ زدم مرد جوانی که خود را ساکن گلبهار معرفی می کرد بدون هیچ نگرانی گفت: قرار بود «صابر» نزد من بیاید اما نیامد! خلاصه، با دستور قضایی آن جوان که خودش را به آگاهی شیروان معرفی کرده بود، به چناران احضار کردیم و مورد بازجویی های تخصصی قرار دادیم. مرد جوان که بدون هیچ استرسی سخن می گفت، دوستی خودش و جوان پراید سوار را به چند ماه قبل ارتباط داد ولی ادعا کرد که از نیامدن دوستش به گلبهار نگران نشده است.

پراید مقتول رازها را برملا کرد

این موضوع که او حتی تماسی هم برای جویا شدن از علت نیامدن دوستش با او نگرفته بود، ظن مرا برانگیخت. دقایقی بعد منزل او را با دستور قضایی در گلبهار مورد بازرسی قرار دادیم تا این که در جست و جوهای دقیق، عین چادر شب ها و پتویی که جسد درون آن قرار داشت از منزل وی کشف شد و مرد جوان به عنوان متهم در حالی مورد بازجویی قرار گرفت که خودروی پراید مقتول نیز در یکی از خیابان های چناران پیدا شد.

زن مشهدی نقشه شومی برای قتل همسر کشیده بود

در همین حال، همسر «صمد» نیز برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد. اما این زوج جوان مهارت رانندگی نداشتند و بدین ترتیب معمای دیگری مقابل پلیس گشوده شد. در همین حال مرد جوان در بازجویی ها اعتراف کرد، جوان پراید سوار (صابر) به همسرش نظر سوء داشت، به همین دلیل او را با ترفندی خاص به منزلش کشیده و به قتل رسانده است. با وجود این، هنوز قطعه پازل حمل جسد جوان پراید سوار که اندامی درشت داشت و همچنین انتقال خودرو به چناران با داستان «صمد» مطابقت نداشت، به همین دلیل فرضیه ردپای نفر سوم در این جنایت مطرح شد .

همسر صمد با قاتل شوهرش رابطه داشت

تحقیقات غیرمحسوس درباره وضعیت اجتماعی و اخلاقی همسر صمد آغاز و مشخص شد او دارای روابط غیراخلاقی با جوان دیگری به نام «کریم» است. همسر صمد وقتی دوباره به اتاق بازجویی هدایت شد و در برابر سوالات فنی قرار گرفت. ناگهان راز عجیب و یک نقشه شوم شیطانی را فاش کرد و گفت: ابتدا مدتی با جوان پراید سوار رابطه داشتم اما بعد از آن به کریم دل باختم سپس با نقشه من، کریم با همسرم آشنا شد و به او گفت صابر به همسرت نظر سوء دارد، او هم صابر را با نقشه کریم به منزلمان کشید و او را دو نفری به قتل رساندند اما من به همسرم گفتم کریم برای دفاع از ناموس تو دست به این جنایت زده است و باید خودت این قتل را به گردن بگیری! فکر می کردم این گونه همسرم اعدام می شود و من هم به کریم می رسم اما ...