پایگاه خبری خانه فوتبال:

سقف و کف حقوق بازنشستگان اعلام شد.حقوق بازنشستگان مسئله بسیار مهم در یک جامعه می باشد.متاسفانه حقوق بازنشستگان به نسبت تورم همخوانی ندارد.صحبت های جدیدی درباره افزایش حقوق بازنشستگان مطرح شده است. در متن زیر آخرین اخبار درباره زمان واریز حقوق بازنشستگان را می خوانید.

جزئیات مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبر مهم از افزایش حقوق بازنشستگان | عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.
رمضانعلی سندگدوینی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.
وی گفت: طبق این مصوبه مقرر شد تا در سال اول اجرای برنامه هفتم ۴۰درصد،‌ در سال دوم اجرا ۳۰ درصد و سال سوم اجرای برنامه هفتم نیز ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شود.
طبق این مصوبه حقوق بازنشستگان هم‌رده شغلی کارکنان شاغل افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون علاوه بر تصویب در جلسه علنی مجلس،‌ باید مورد تایید شورای نگهبان نیز قرار گیرد.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با حقوق شاغلین
حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: امیدوار هستیم با تصویب پیشنهاد نمایندگان بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلین را دریافت کنند. با دولت و مجموعه‌ها در این مورد در حال کلنجار هستیم. در مجموع اگر پیشنهاد مذکور در کمیسیون تلفیق به تصویب برسد، در صحن مطرح خواهد شد.
محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز پیرامون تغییرات حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه گفت: در نوبت بعد از ظهر مجلس قرار است بحث پیشنهاد ما درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که در بند ۸ سیاست‌های ابلاغی در نظام اداری و بند ۵ سیاست‌های تأمین اجتماعی به صراحت اعلام کردند، به تصویب برسانیم.
او افزود: امیدوار هستیم با تصویب پیشنهاد مذکور بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلین را دریافت کنند. با دولت و مجموعه‌ها در این مورد در حال کلنجار هستیم. در مجموع اگر پیشنهاد مذکور در کمیسیون تلفیق به تصویب برسد، در صحن مطرح خواهد شد.

آصفری در ادامه تصریح کرد: به عبارت دیگر هر اندازه شاغل حقوق می‌گیرد ۹۰ درصد آن را بازنشستگان دریافت کنند.


 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: