پایگاه خبری خانه فوتبال:

کار یحیی و دستیارانش از امروز شروع شد
با دور شدن از مسابقات، پرسپولیس بعد از باخت مقابل سپاهان می‌تواند شرایط متفاوتی را تجربه کند و این تعطیلی برایش مثبت و منفی خواهد بود.
به گزارش ورزش سه بعد از سه تساوی مقابل ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان و سپس باخت مقابل سپاهان حالا پرسپولیس در چهار مسابقه متوالی پیروز نشده تا هم شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان کمرنگ‌تر شده و شرایط دشوار به نظر برسد هم با ایجاد اختلاف 5 امتیازی تا صدر جدول لیگ برتر اوضاع نگران‌کننده شود.
با این وجود پرسپولیس از امروز وارد تعطیلات دو هفته‌ای شده و تا بازی 6 آذر مقابل النصر هیچ مسابقه‌ای نخواهد داشت که این تعطیلی می‌تواند به سود یا به ضرر این تیم باشد.
معمولا تیم‌های بزرگ چنانچه بعد از شکست و یک دوره بحرانی وارد تعطیلات شوند شاید اوضاع برایشان خوب پیش نرود چرا که مسابقه‌ای وجود ندارد تا شکست‌ها جبران و شرایط به حالت عادی برگردد و از آن سو فرصت مناسبی برای منتقدان پیش خواهد آمد تا با بررسی دقیق‌تر شرایط به انتقادهای خود ادامه داده و درباره مشکلات و نقایص آن تیم صحبت کنند.

این شرایط حالا می‌تواند در مورد پرسولیس مصداق داشته باشد در حالی که انتقادها از یحیی و تیمش بلافاصله بعد از باخت در اصفهان شروع شده و حتما با شدت بیشتری هم ادامه خواهد داشت.

در نقطه مقابل این تعطیلات می‌تواند وضعیت را بهتر کند چرا که کادر فنی و بازیکنان فرصتی خواهند داشت تا از نظر بدنی و ذهنی ریکاوری شوند. شاید بازی‌های متوالی برای تیم که به لحاظ مهره شرایط خیلی خوبی ندارد کمی خسته کننده شده ضمن اینکه تیم یحیی از نظر ذهنی نیاز به ریکاوری دارد.

از سوی دیگر کادر فنی پرسپولیس در این تعطیلی فرصت این را خواهند داشت تا با آنالیز و بررسی دقیق‌تر شرایط تیم خود مشکلات را استخراج کرده و بیشتر روی ضعف‌های تیم خود کار کنند و مشکلات را کاهش دهند.

در واقع اینطور به نظر می‌رسد که کادر فنی پرسپولیس هیچ تعطیلی‌ای نخواهد داشت و از امروز کارش را آغاز کرده تا با رسیدن به امتیازهای لازم در دو بازی با النصر و الدحیل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مهیا کرده و سپس با روحیه مضاعف ناشی از این اتفاقات بقیه بازی‌های باقیمانده لیگ تا جام ملت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: