پایگاه خبری خانه فوتبال:

تاکسی برقی جذاب در حمل و نقل تهران بکار گرفته می شود.تاکسی برقی بعد از تهران در اصفهان هم فعال می شوند.تاکسی برقی کمک زیادی به آْلودگی هوا می کند.

تاکسی برقی جدید تهران و اصفهان را ببینید

هونگچی E-QM5 با 140 کیلووات قدرت، یک خودروی توانمند محسوب می‌شود و حتی از سایر ستاره‌های خودرو برقی هم پیشرفته‌تر است. بر اساس آخرین رده‌بندی‌ها، محصول منتخب بهمن موتور بالاتر از رقبای چینی و حتی تویوتای ژاپن قرار می‌گیرد.
یک رسانه خودرویی در امارات، E-QM5 را فراتر از مقایسه با تویوتا و سایر رقبا می‌داند و می‌نویسد: «رقبای E-QM5 همگی در کلاس لاکچری‌ها هستند. در واقع رقیبان این خودرو، تسلا S، آئودی E-tron و جگوار I-PACE به حساب می‌آیند.». در این نقد و بررسی، هیچ نامی از خودروسازان چینی دیگر را به عنوان رقیب E-QM5 مطرح نمی‌کند.
البته برخی رسانه‌های بین‌المللی خودرویی، ویژگی برجسته هونگچی E-QM5 را فناوری‌های پیشرفته ایمنی راننده و مسافران آن دانسته‌اند. رادار نقطه کور، هشدار برخورد با مانع و کیسه‌های هوا نشان می‌دهد که بهمن موتور برای انتخاب این خودروی برقی بسیار هوشمندانه عمل کرده است، چراکه مهم‌ترین ویژگی یک خودرو، ایمنی سرنشینان آن است.

تاکسی برقی چه مشخصاتی دارد

این خودرو با طراحی بدنه کشیده و خطوط محکم روی بدنه، به راننده و مسافران احساس استفاده از یک خودروی تشریفاتی را می‌دهد. برخی سایت‌های معتبر معرفی خودرو، در توصیف E-QM5 نوشته‌اند که نگاه کردن به این خودرو، رولزرویس را تداعی می‌کند.

طول حدود ۵ متری و عرض ۱۹۰ سانتی‌متری آن نشان می‌دهد که این خودرو انتخاب خوبی برای شهری مثل تهران است.

ناوگان تاکسی برقی و خودروهای برقی شخصی با هونگچی E-QM5

تاکسی برقی

در نهایت، حمایت گروه بهمن از محصول جدید برقی هونگچی E-QM5 می‌تواند نویدبخش گسترش بازار این خودرو فراتر از تاکسی‌های شهری باشد. اگر بهمن بخواهد وارد این حوزه شود، دوستداران خودروی برقی با اطمینان بیشتری سراغ آن خواهند رفت، چراکه بهمن همواره خدمات پس از فروش را جدی گرفته و مشتریان خود را تنها نمی‌گذارد.
​به نظر می‌رسد با حمایت وزارت صمت و برنامه‌محور شدن آن، امیدواری‌ها برای حضور خودروهای مدرن برقی در کشور به ویژه تهران افزایش یافته و شاهد تحولی واقعی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی پاک خواهیم بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: