پایگاه خبری خانه فوتبال:

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد.امین حیایی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.امین حیایی همچنین برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله‌ور شد.امین حیایی همسر نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای ایران است.امین حیایی فرزندی به نام دارا دارد

تصاویرجنجالی دارا حیایی| امین حیایی عروس دار شده است؟


عکس های دارا حیایی با لباس دامادی و ظن و گمانه ها مبنی بر ازدواجش را در فضای مجازی منتشر کرد.
 دارا حیایی پسر امین حیایی از ازدواج اولش با مونا بانکی پور است.دارا شغل پدرش را ادامه داده به بازیگری مشغول است.

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی

دارا حیایی در 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد. وی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد.
این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.
دارا حیایی در دوران کودکی و زمانی که حدودا 6 یا 7 سال داشت در سریال مسافر پردردسر و و بعد از آن در سریال امین و مینا ایفای نقش کرد اما تجربه های جدی بازیگری او با فیلم شعله ور اتفاق افتاد. اما در اصل با بازی در سریال «از سرنوشت» بسیار دیده و شناخته شد.

ازدواج های امین حیایی

ازدواج اول امین حیایی :  امین حیایی در سال ۷۱ و در سن ۲۲ سالگی با خانم مونا بانکی پور ازدواج کرد . ولی این زندگی پس از به دنیا آمدن اولین فرزندشان دارا به پایان رسید و پس از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.
ازدواج دوم آقای حیایی : امین حیایی در سال ۱۳۷۹ و در سن 30 سالگی برای دومین بار با خانوم نیلوفر خوش خلق ازدواج کردند.
آشنایی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق
خانوم نیلوفر خوش خلق بازیگر هستند ، در یکی از فیلم ها با خانم نیلوفر خوش خلق که در آن زمان ۲۸ ساله بودند آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.امین حیایی و همسرشان خانم خوش خلق در شمال شرق تهران (لواسان)  زندگی می کنند.
دارا حیایی فرزند امین حیایی در سال 1372 متولد شد. امین حیایی در فیلم شعله ور در کنار پسرش ایفای نقش کرد.

امین حیایی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: