پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پرتغالی النصر می‌گوید که آن‌ها قصد دارند تا فردا مجوز صعود به دور بعدی را کسب کنند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امیدهایش جهت صعود از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فردا دیدار سختی را برابر النصر در پیش دارد. سرمربی تیم عربستانی نیز می‌گوید که آن‌ها می‌خواهند فردا بلیت حضور در دور بعدی را قطعی کنند.
لوئیس کاسترو سرمربی النصر در نشست خبری پیش از بازی گفت: به‌خاطر آخرین دیداری که روز جمعه در لیگ انجام دادیم، زحمت زیادی کشیدیم تا برای بازی فردا آماده شویم. امروز نتوانستیم طبق معمول تمرین کنیم با این حال فرصت داریم و با تلاش زیاد خود را آماده دیدار برابر پرسپولیس می‌کنیم.  کاسترو اضافه کرد: بیشتر تمرینات امروز ما برای ریکاوری بازیکنان بود، اما بازیکنان سطح بالایی داریم که می‌توانند هر فشاری را تحمل کنند.1958810

او ادامه داد: برای حریف ارزش قائل هستیم، می‌دانیم پرسپولیس تیمی است که شور و شوق زیادی در زمین دارد و اکنون صدرنشین لیگ ایران است. اما این باعث نمی‌شود تمرکزمان در بازی فردا از دست برود.

کاسترو گفت: ما حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌خواهیم فردا مجوز حضور به دور بعدی مسابقات را کسب کنیم.

سرمربی پرتغالی اضافه کرد: ما مربیان بازی قبلی و بعدی را تماشا می‌کنیم زیرا فوتبال به دلیل تعداد زیاد مسابقات برخلاف فوتبال قبل از کرونا تغییر کرده است.

زمانی‌که یکی از خبرنگاران از کاسترو پرسید آیا دربی روز جمعه برابر الهلال روی این مسابقه اثر خواهد گذاشت یا نه، او پاسخ داد: تنها چیزی که در ذهن من است بازی فردا مقابل پرسپولیس است، بله، به بازی الهلال فکر می‌کنم و این مسئولیت من به عنوان مربی است و ما به عنوان مربی تا پایان فصل به همه بازی‌ها فکر می‌کنیم.

کاسترو در پایان گفت: قرار گرفتن در رده اول با کسب بیشترین پیروزی، کار کل گروه است و من به عنوان مربی از کل اعضای تیم النصر تشکر می‌کنم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: