پایگاه خبری خانه فوتبال:

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور به شایعه حضور در لیگ اسپانیا واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته روزنامه آس در گزارشی اعلام کرد که باشگاه دپورتیوو لاکرونیا به دنبال استخدام پاکو خمس به عنوان سرمربی است و قصد دارد این چهره مشهور فوتبال اسپانیا را از ایران برگرداند.
در این خبر حتی ادعا شده بود که باوجود دستمزد بالای پاکو خمس در ایران که او را تبدیل به یکی از گران‌ترین سرمربیان اسپانیایی کرده، باشگاه لاکرونیا در حال ترغیب خمس است و قصد دارد او را به تبریز بیاورد.
این خبر که در یک رسانه پرتغالی هم بازتاب داشت، موجی از ترس و نگرانی را در میان هواداران تراکتور ایجاد کرد و آنها در انتظار واکنش باشگاه تراکتور بودند که سرانجام این باشگاه با نقل قولی از خمس، واکنش نشان داد.
خمس در این خصوص گفت: من در حال حاضر در هتل باشگاه حضور دارم و از پیشنهاد مطرح شده، بی‌اطلاع هستم. در روز تعطیلی تمرینات، من هم می‌خواهم استراحت کنم.

او درباره گزارش روزنامه آس همچنین با ادبیات خاص خود گفت: کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند، لطفاً دست از حاشیه‌سازی بردارند.

این در حالی است که پاکو خمس سه سال دیگر تحت قرارداد باشگاه تراکتور است و همچنین در قرارداد او، بندی برای جدایی گنجانده شده که البته خمس باید رقمی را به باشگاه تراکتور پرداخت کند.

با این حال این اظهارنظر از سوی سرمربی تراکتور نشان می‌دهد که او به هیچ وجه تمایلی نسبت به جدایی ندارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: