پایگاه خبری خانه فوتبال:

«برانکو در خط پایان و رای اعتماد به کی‌روش» این تیتر برنامه «وین وین» از آینده دو مربی نام آشنا برای فوتبال ایران است.
به گزارش خبرگزاری فارس، «نتایج خوب کی روش با عنابی و کمپین اخراج برانکو» این سوژه داغ محمد السعدی کارشناس فوتبال حاشیه خلیج فارس در برنامه «وین وین» است تا درباره دو مربی نام آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی صحبت کند.

در این برنامه ابتدا عملکرد کارلوس کی روش در مسابقات مقدماتی جام جهانی و پیروزی قطر مقابل مقابل هند مورد نقد و بررسی قرار گرفت که در نهایت سرمربی سابق تیم ملی ایران نمره قبولی گرفت.

JjavcSFd36EQ

اما در مقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس روی نیمکت عمان با نقدهای شدیدی مواجه شد. سیف حمد الجابری کارشناس فوتبال عمان معتقد است برانکو دیگر چیزی برای ارائه ندارد و باید این مربی کروات برکنار شود. باخت مقابل قرقیزستان فشار را روی برانکو دوچندان کرده است.
برانکو دورانی طلایی با پرسپولیس در لیگ ایران داشت و چندین بار قهرمان لیگ برتر شد. کارشناس عمانی می‌گوید مربی کروات در تیم ملی این کشور به خط پایان رسیده است.

کی روش در دوره 7 ساله مربیگری اش در تیم ملی ایران یک نسل فوتبالی را به تقدیم جامعه ورزش ایران کرد. مرد پرتغالی به نظر محمد السعدی کارشناس قطری نمره قبولی را گرفته و در سمتش ماندگار خواهد ماند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: