پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم اسبق تیم ملی اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی، شرایط همراهی کادرفنی تیم ملی را ندارد و از پایان همکاری خود با تیم قلعه‌نویی خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی مهاجم خاطره‌ساز فوتبال ایران که به تازگی در جمع کادرفنی تیم ملی حضور یافته بود، در تصمیمی شخصی از پایان همکاری‌اش خبر داد.
تیم ملی خود را مهیای رقابت‌های جام ملت‌ها می‌کند و امیر قلعه‌نویی امیدوار است طلسم سالیان طولانی عدم موفقیت ایران را در این رقابت‌ها که قرار است در قطر برگزار شود، بشکند. با این حال دقایقی پیش و در فاصله کوتاه باقی‌مانده به این مسابقات، خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی که به تازگی در جمع کادرفنی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی حضور یافته بود، اعلام کرد به دلیل مسائل شخصی قادر به ادامه حضور در تیم ملی نخواهد بود.

خداداد عزیزی در گفت‌وگوی کوتاه به خبرنگار ما ضمن آرزوی موفقیت برای امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌ها این خبر را تایید کرد و گفت: متاسفانه به دلایل شخصی قادر به ادامه حضور در تیم ملی نیستم. بعد از بازی مقابل ازبکستان هم این مسئله را به دوستان گفته بودم. البته هنوز با امیرخان (قلعه‌نویی) حرف نزدم. با همه دوستان رابطه خوبی دارم و برای تیم ملی در جام ملت‌ها صمیمانه آرزوی موفقیت دارم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: