پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال نساجی آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با شکست خفیف در خانه الهلال پشت سر گذاشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان رفت که این بازی با برتری ۲ بر یک پرافتخارترین تیم آسیا تمام شد.
با این نتیجه پرونده اولین حضور نساجی با کسب ۶ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم گروه D بسته شد. الهلال نیز با این برد ۱۶ امتیازی شده و به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم شد.

در دیگر بازی این گروه نوبهار ازبکستان در خانه بمبئی سیتی هندوستان ۲ بر یک به پیروزی رسید تا با ۱۳ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

داور: مهند قاسم(عراق)

کارت زرد: عبدالله الحمدان، حبیب الوتایان و سلمان الفرج الهلال/محمود قائد رحمتی و وحید محمدزاده  از نساجی

کارت قرمز: -

گل: میشل(۴) و سالم الدوسری(۵۴) برای الهلال/ محمود قائد رحمتی(۷۷) برای نساجی 

ترکیب الهلال: یاسین بونو(۴۶_ حبیب الوتایان) کالیدو کولیبالی(۸۵_ خلیفه الدوساری)، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، سلمان الفرج(۸۵_ عبدالله الملکی)، محمد کنو، میشل، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان(۶۰_ سرگئی میلینکوویچ ساویچ) و صالح الشهری(۶۰_ الکساندر میتروویچ)

سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی (87 - مهدی رضایی)، سعید غلامعلی‌بیگی(۶۷_ مرصاد سیفی)، مهرداد عبدی(۵۵_ نونو)، اسماعیل بابایی(۶۷_ محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران(۶۷_ فرشید اسماعیلی) و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی 

دقایق حساس 

دقیقه ۴ 

سالم الدوسری با پاس در عمق محمد البریک را در محوطه جریمه نساجی به توپ رساند که پاس در عرض زمینی این بازیکن در  مقابل تیر دوم به میشل رسید و این بازیکن برزیلی نیز با شوت محکم توپ را از خط عبور داد و تلاش وحید محمدزاده برای دفع توپ پشت خط بی‌ثمر ماند. 

دقیقه ۶ 

حسین خطیر شوت سالم الدوساری را مهار کرد. 

دقیقه ۷ 

شوت پای چپ سعود عبدالحمید پس از سر توپ این بازیکن از بالای دروازه نساجی عبور کرد.

دقیقه ۱۰

شوت کم دقت محمد البریک با اختلاف زیاد از روی دروازه نماینده ایران بیروت رفت.

دقیقه ۱۸

خطیر این بار ضربه سر میشل روی ارسال البریک را مهار کرد.

دقیقه ۲۸

فرار الحمدان در عمق دفاع نساجی با سر توپ زدن و شوت او همراه شد که خطیر این موقعیت را مهار کرد‌‌. در ادامه توپ با برخورد به پای امیرمحمد هوشمند در آستانه ورود به دروازه بود که بار دیگر دروازه‌بان نساجی این توپ را برگشت داد. در نهایت ضربه میشل با برخورد به محمدزاده دفع شد. 

دقیقه ۳۲ 

داور عراقی پس از روی زمین افتادن صالح الشهری در مقابل احسان حسینی به سود الهلال اعلام پنالتی کرد که پس از بررسی صحنه از طریق VAR نظر خود را تغییر و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۳۶

ضربه سر وحید محمدزاده در دستان یاسین بونو آرام گرفت.

دقیقه ۴۶

یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی الهلال از ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به دروازه‌بان نیمکت نشین این تیم داد.

دقیقه ۵۴

عبدالله الحمدان با یک پاس در عمق توپ را به سالم الدوسری رساند تا ضربه فنی روی پای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ آسیا با عبور از زیر دستان خطیر به گل دوم الهلال تبدیل شود.

دقیقه ۷۷

ارسال صابر حردانی از سمت راست زمین با دفع ناقص کالیدو کولیبالی همراه شد تا محمود قائد رحمتی با یک ضربه محکم و زیبا گل اول نماینده ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۰

ارسال کرنر توسط نونو از سمت راست زمین الهلال محمدرضا آزادی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر او با برخورد به بدن بازیکن حریف دفع شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: