پایگاه خبری خانه فوتبال:

با بروز شدن جدول تیم های دوم، پرسپولیس دیگر برای صعود به برد با تفاضل گل نیاز ندارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین شب از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار شد و 2 نماینده ایران به میدان رفتند.
سپاهان در خانه الاتحاد عربستان 2 بر یک شکست خورد و نساجی هم در خانه الهلال مشابه این شکست را متحمل شد.

شاگردان مورایس با این باخت با 10 امتیاز بسیار امیدوار به صعود هستند. تفاضل بالای این تیم (8+) نماینده کشورمان را در آستانه صعود به عنوان یکی از تیم های برتر دوم قرار داده است.

تنها در شرایطی سپاهان نمی تواند صعود کند که پاختاکور 7 امتیازی در دیدار امروزش مقابل الفیحا به بردی با اختلاف 8 گل دست یابد و پرسپولیس هم برنده از میدان خارج شود. تفاضل گل پاختاکتور صفر است. البته الفیحا، حریف پاختاکور خود 6 امتیازی است و در صورت پیروزی مقابل پاختاکور، برای صعود می‌تواند امیدوار باشد.

شرایط پرسپولیس هم با توجه به نتایجی که دیشب رقم خورد کاملا در اختیار خودش است. شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی قطعا به دور بعد صعود خواهد کرد و دیگر نیازی به تفاضل گل نخواهد داشت. البته در صورت تساوی در دیدار پاختاکور و الفیحا که پیش از دیدار با سرخ پوشان است، شاگردان گل محمدی با یک تساوی هم به عنوان سومین تیم برتر دوم راهی دور بعد خواهند شد. سپاهان هم به عنوان دومین تیم برتر صعود خواهد کرد.

شب گذشته نوبهار با 13 امتیاز صعودش را به عنوان برترین تیم دوم مسجل کرد و امشب از میان سپاهان، السد، پرسپولیس،پاختاکور و الفیحا 2 تیم جواز حضور در دور بعد را کسب خواهد کرد.

*جدول تیم های گروه دوم به شرح زیر است:

BNMLXcV5M9Vw

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: