پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که هواداران پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل خواستار کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سکان هدایت تیمش بودند و علیه او شعار دادند اما قبل از بازی با هوادار با لقب «امپراتور» از او دلجویی و حمایت کردند.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با الدحیل شرایط سختی را تحمل کرد در بازی با هوادار به‌شدت از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد. 
یحیی چه قبل از بازی چه در جریان بازی و چه بعد از سوت پایان نیمه نخست با لقب «امپراتور» از سوی سکوها به‌شدت تشویق شد. 

جالب اینکه یحیی از همان تونلی که چهار روز قبل  از این بازی مقابلش ایستاده بود و در باران بطری از هواداران دلیل ناسزاها را می‌پرسید در حال خروج بود که از همان سکوها به‌شدت تشویق شد تا دنیا برای او و تیمش در عرض چهار روز تغییر کند.

این اتفاق هم بعد از پایان نیمه اول رخ داد هم در پایان بازی با این تفاوت که در پایان بازی حجم شعارهای حمایتی از سکوهای روبروی جایگاه آنقدر سنگین بود که باعث ناهماهنگی شد و هر گروه یک شعار سر می‌داد تا دقیقا مشخص نشود هواداران چه می‌گویند اما گل‌محمدی دوباره مورد حمایت قرار گرفت.

یحیی در زمان ورود به زمین قبل از شروع مسابقه هم به ابراز احساسات هواداران زن واکنش نشان داد و آنها نیز بارها با لقب امپراتور تشویقش کردند.

همچنین پرچم بزرگی که تصویر یحیی و کلمه امپراتور روی آن درج شده در شروع بازی و کمی متمایل به میانه‌تر از روز دیدار با الدحیل از طبقه دوم آویزان شد تا همه چیز بین هواداران و سرمربی پرسپولیس به حالت عادی برگردد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: