پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن بالا دانستن شانس سرخ‌پوشان در دربی برای برد راه ضربه زدن به استقلال را مشخص کرد.
حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال و برگزاری صدودومین دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس چند هفته فراز و نشیب داشت. این تیم در خط دفاع و خط حمله خیلی شرایط خوبی نداشت و در این مدت بازی‌های خوبی از پرسپولیس ندیدم اما فکر می‌کنم در دربی شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس باشیم و بازی خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: به پرسپولیس در دربی امیدوارم چرا که این تیم همیشه در تاریخ خودش در روزهایی که کار سختی داشت کارهای بزرگی انجام داد و به همین دلیل فکر می‌کنم که پرسپولیس در بازی روز پنج‌شنبه هم بتواند موفق شود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه نقطه قوت این تیم را چه می‌دانید، عنوان کرد: به نظر من خط هافبک پرسپولیس می‌تواند نقطه قوت این تیم در بازی با استقلال باشد. در خط حمله نیاز مبرم به یک تمام‌کننده داریم و در خط دفاع هم مشکلاتی دیده می‌شود  اما امیدوارم که در دربی، بازیکنان روز خوبی داشته باشند.

خان‌محمدی در مورد اینکه از نظر او و با توجه به حساسیت زیاد دربی آیا این بازی برنده خواهد داشت یا نه، گفت: به هر حال در فوتبال هر نتیجه‌ای امکانپذیر است اما شرایط دربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند و هر تیمی که از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داشته باشد شانس بیشتری هم برای برد خواهد داشت. نقش مربیان در آمادگی بازیکنان از نظر روحی و روانی بسیار مهم است و هر تیمی که بتواند شرایط بهتری برای خود رقم بزند قطعاً برنده خواهد شد.

وی در خصوص انتقادهایی که به یحیی گل‌محمدی در چند وقت اخیر شده است، تصریح کرد: الان وقت انتقاد کردن نیست و باید اجازه دهیم که بازی‌ها انجام شود بعد در خصوص این مسائل بحث و بررسی صورت بگیرد. به نظر من در شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده خیلی هم یحیی گل‌محمدی مقصر نیست چرا که در این مدت بدشانسی‌هایی به وجود آمد. از دست دادن بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که مهره‌های تأثیرگذاری بودند واقعاً بدشانسی است که باید در ادامه راه این نقاط ضعف برطرف شود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از نتیجه دربی چه خواهد بود، گفت: به نظر من بازی روز پنج‌شنبه بازی بسیار نزدیکی از سوی هر دو تیم خواهد بود و شاید ضربات ایستگاهی تعیین‌کننده برنده این دیدار باشد که فکر می‌کنم شانس پرسپولیس در این زمینه بیشتر است. 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: