پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی بزرگترین انتقال قرن به عربستان است.کریستیانو رونالدو به تنهایی رکورد دار و آقای گل جهان شد.کریستیانو رونالدو به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شده بود.کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو در سورپرایزی به باشگاه النصر عربستان پیوست.

گفت و گوی جعلی با کریستیانو رونالدو به فارسی

تفریح فوتبالی و خانوادگی کریستیانو رونالدو در سالن خانه


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که در تیم النصر حضور دارد در خانه با فرزندانش مشغول بازی کردن است. پسر کریستیانو هم در حال حاضر به آکادمی النصر ملحق شده است. جونیور 13 ساله پیش از این در کنار پدرش در آَکادمی یوونتوس و منچستریونایتد هم بازی کرده بود.

فرش اهدایی پرسپولیس در خانه کریستیانو رونالدو در ریاض| فیلم

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو برای خداحافظی از فوتبال

کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا هفته گذشته به همراه النصر عربستان به تهران آمد و مقابل پرسپولیس بازی کرد.
النصر در این بازی با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست داد. اسطوره پرتغالی زمستان گذشته با قراردادی دوساله به تیم متمول شهر ریاض ملحق شد.
در همین رابطه عبدالعزیز العصیمی خبرنگار نشریه «الریاضیه» اعلام کرد کریستیانو رونالدو به مدیریت باشگاه النصر اطلاع داده می خواهد فوتبالش را با پیراهن النصر به پایان ببرد.
رونالدو قصد دارد قراردادش را با همگروه پرسپولیس تا سال 2027 تمدید کند و بعد از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

شیخ کریستیانو رونالدو

باشگاه النصر عربستان به مناسبت روز ملی کشور عربستان سعودی تیزری جالبی را منتشر کرد که در این تیزر کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر در کنار سرمربی و سایر ستارگان این تیم از جمله سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ با لباس های عربی دیده می شوند.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: