پایگاه خبری خانه فوتبال:

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، که در جده به سر می‌برد، ترجیح داد درباره جنجال‌های اخیر سکوت کند.
به گزارش "ورزش سه"، نامه هدایت ممبینی به مدیر حراست فدراسیون فوتبال درباره استفاده باشگاه استقلال از سربرگ این فدراسیون به یک جنجال بزرگ تبدیل شد که واکنش شدید علی خطیر، مدیر عامل استقلال را به دنبال داشت.
خطیر در آخرین مصاحبه‌اش به ممبینی هشدار داد که اگر بار دیگر چنین حاشیه‌ای برای استقلال ایجاد کند، با واکنش تندی مواجه خواهد شد.
اما ممیبی که دور از هیاهوی ایجاد شده در تهران، بازی‌های جام باشگاه‌های جهان را در جده دنبال می‌کند، ترجیح داد روز خوبش را خراب نکند و دور از جنجال‌های تهران، از بازی نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان لذت ببرد.
او در حالی که بعد از پایان دیدار سیتی-اوراوا به هتل شانگریلا برگشته بود و حسابی سرحال بود، در پاسخ به درخواست مصاحبه خبرنگار "ورزش سه"، با لبخند گفت: "آقای علوی هست دیگه، هر سوالی دارین از ایشون بپرسید! من صحبتی ندارم."
ساعتی پیش از آن هم مهدی تاج به همراه همسرش به شانگری لا رسیده بود و در حالی که به نظر می‌رسید در پای راستش کمی احساس ناراحتی می‌کند، در پاسخ به درخواست مصاحبه "ورزش سه" گفت: "هستید دیگه؟ می‌رسم خدمتان" اما انتظار برای دیدن دوباره رئیس فدراسیون فوتبال هم بی‌فایده بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: