پایگاه خبری خانه فوتبال:

با توجه به گلزنی نبیل باهویی در اهواز حالا او برای حضور در ترکیب اصلی دیدار مقابل شمس آذر مدعی است.
به گزارش ورزش سه یکی از معادلات مجهول ترکیب پرسپولیس مقابل شمس آذر بازیکن نوک حمله خواهد بود.
با توجه به اینکه به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در بازی خانگی مقابل نماینده قزوین به سیستم قبلی خود برخواهد گشت و احتمالا از یک مهاجم نوک جلوتر از مهاجم سایه استفاده می‌کند ،معادله جدید ترکیب اصلی سرخ‌ها بازیکن نوک حمله خواهد بود و مشخص نیست در این پست شهاب زاهدی به میدان خواهد رفت یا نبیل باهویی فیکس می‌شود.
در بازی با هوادار تهران ، محرومیت شهاب زاهدی باعث شد تا نبیل باهویی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.این مهاجم سوئدی –مراکشی در دیدار با استقلال تاجیکستان در دوشنبه هم مهاجم فیکس بود و قبل از آن در دیدار با صنعت نفت آبادان هم به ترکیب اصلی رسیده بود.

باهویی در دو بازی ابتدایی که به ترکیب اصلی رسید چیز خاصی از خود نشان نداد اما در دیدار با هوادار کمی امیدوارکننده تر ظاهر شد.

باهویی در دربی 102 فرصت کوتاهی برای بازی پیدا کرد اما در اهواز دقایقی بعد از ورودش به میدان موفق به گلزنی شد و اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند.

با این حساب حالا باهویی رقیبی جدی برای شهاب زاهدی در نوک حمله است و شاید جلوتر از او به ترکیب اصلی بازی فردای تیمش برسد.البته شهاب زاهدی هم در دو بازی گذشته پرتلاش ظاهر شده و بدون توپ خوب کار می‌کند ضمن اینکه او نیز بدشانس بود که در اهواز گل نزد و توپش با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

در عین حال شاید بحث استفاده همزمان از این دو مهاجم کنار هم نیز مطرح باشد که با توجه به نیاز پرسپولیس برای برد می‌تواند یک گزینه برای کادر فنی سرخ ها به حساب بیاید.این دو مهاجم در بازی مقابل استقلال خوزستان چیزی حدود 30 دقیقه کنار هم بازی کردند که این برای نخستین بار در این فصل بود که یحیی از دو مهاجم نوک کنار هم استفاده می کرد که البته نه خط میانی پرسپولیس موقعیتی برایشان ساخت نه آنها هماهنگ نشان دادند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: