پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمیدرضا شعبانی پس از چند ماه حضور در صندلی مدیریت باشگاه فولاد خوزستان از سمت خود استعفا داد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، پیش از این حمیدرضا رادکیا با عنوان سرپرستی باشگاه فولاد خوزستان را مدیریت می‌کرد و نهم اسفندماه سال 1401 بود که حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد و هیئت مدیره با شکل و شمایل جدیدی به کار خود خاتمه داد.
اولین اقدام مهم شعبانی انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان جانشین نکونام بود که به شکل عجیبی از جمع قرمزپوشان اهوازی جدا شد و البته این مربی توانست نتایج خوبی تا پایان رقابت‌ها کسب کند، اما در شروع فصل جدید قرمزپوشان اهوازی با بحرانی عجیب روبرو شدند که درنهایت منجر به کناره‌گیری منصوریان و حضور ایگناسیو مارتینز شد.

فولاد اما حتی با حضور سرمربی جدید اسپانیایی خود هم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و آنها در حال حاضر و در پایان هفته سیزدهم رتبه دوازدهم را با کسب 11 امتیاز در اختیار دارند که برای فولاد خوزستان که قهرمان دو دوره لیگ برتر است، وضعیت خوبی نیست.

در همین راستا حمیدرضا شعبانی که تمام تلاش خود را با توجه به درخواست هواداران اهوازی انجام داد و با آوردن مربی خارجی سعی بر بهبود شرایط تیم فوتبال باشگاه داشت، حالا استعفای خود را تقدیم مدیران کارخانه فولاد خوزستان کرده و با این استعفا هم موافقت شده و به زودی فرد دیگری برای مدیریت باشگاه انتخاب و معرفی خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: