پایگاه خبری خانه فوتبال:

با خبری تلخ و دردناک، ملیکا محمدی، هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و عضو تیم خاتون بم، در سانحه رانندگی در بامداد سوم دیماه جان خود را از دست داد. این حادثه نه تنها زندگی او را گرفت، بلکه دو هم‌تیمی او به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس شهر بم، اظهار کرد که عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده، و همچنین نقض قوانین سرعت، باعث واژگونی خودروی تیبا در ورودی شهر بم واقع در دوراهی باغچمک شده است.

در مصیبت باری که تیم فوتبال بانوان ایران را فرا گرفته، جامعه ورزشی و اندوهگین از این اتفاق ناگوار خبر دارند. به یاد ماندنی‌های ملیکا محمدی به عنوان یکی از مهم‌ترین و با تاثیرترین هافبک‌های تیم ملی فوتبال بانوان، در دل همه علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال بانوان جای می‌گیرد.

مراسم تشییع و خداحافظی از این بازیکن فوتبال حرفه‌ای به زودی برگزار خواهد شد. تیم و هواداران به یاد او خواهند ماند و از ملیکا محمدی به عنوان یکی از ستارگان فوتبال زنان کشور خاطره‌سازی خواهد شد.

درگذشت

ملیکا محمدی، ملی‌پوش فوتبال زنان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.

علی طاهری افزود: پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

طاهری با اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان(ملیکا محمدی) در محل حادثه فوت کرده، افزود: دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم - زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

وی عنوان کرد: این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه‌خیز بوده که در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل در این نقطه هستیم .

درگذشت

رئیس پلیس راه بم - زاهدان گفت: رانندگان باید در مسیرهای پرتردد و مسکونی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند .

سروان نعیم مفلحی رییس پلیس راه بم زاهدان نیز در این باره گفت: بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

وی عنوان کرد: این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه خیز است و در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل هستیم.

هر سه سرنشین خودرو تیبا بازیکنان تیم خاتون بم هستند.

بهناز طاهرخانی اهل تاکستان، ۲۸ ساله و زهرا خواجویی ۲۴ ساله دیگر بازیکنان مجروح این حادثه هستند که در تیم خاتون بم بازی می کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: