پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می‌رسد بحث تغییر در باشگاه پرسپولیس پس از مشخص شدن وضعیت واگذاری 51 درصد از سهام این باشگاه رنگ و بوی جدی‌تری به خود خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سازمان خصوصی‌سازی کشور در نظر دارد در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، مصوبه هیأت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را از طریق فرابورس عرضه و واگذار کند. قرار است این اتفاق در تاریخ 12 دی‌ماه سال‌جاری رخ بدهد تا بدین وسیله بیش از 50 درصد سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شود. 

از طرف دیگر در چند وقت اخیر بحث تغییرات در باشگاه پرسپولیس مطرح بود و اخباری درباره تغییر در هیأت مدیره و پست مدیرعاملی این باشگاه به گوش می‌رسید که این اتفاق هنوز رخ نداده است. 

این در حالی است که از زمانی که کیومرث هاشمی سکاندار وزارت ورزش و جوانان کشور شده برخی‌ها منتظر تغییرات در باشگاه پرسپولیس بودند که البته هنوز اتفاقی رخ نداد اما شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی پروژه تغییرات در پرسپولیس کلید خواهد خورد. 

شنیده می‌شود بعد از مشخص شدن واگذاری 51 درصد از سهام باشگاهپرسپولیس به احتمال فراوان تغییرات در این باشگاه آغاز خواهد شد. قرار است در بدنه هیأت مدیره پرسپولیس در زمستان سال جاری تغییراتی رخ دهد و سپس هیأت مدیره جدید، مدیرعامل جدید پرسپولیس را معرفی خواهد کرد. به بیان دیگر وزارت ورزش و جوانان منتظر است تا بحث مالکیت بیش از 50 درصد سهام پرسپولیس مشخص شود تا بعد از آن تغییرات در این باشگاه با نظر سهامدار جدید صورت بگیرد.

با وجود مطرح شدن برخی نام‌ها برای پست مدیرعاملی پرسپولیس اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان هنوز به قطعیت نرسیده اما نفراتی گزینه نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: