پایگاه خبری خانه فوتبال:

با توجه به اتفاقات اردوی سرخ‌ها و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها شاید گل‌محمدی تغییرات بیشتری در ارنج اصلی تیم خود اعمال کند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنج‌شنبه در شرایطی مقابل نساجی به میدان خواهد رفت که علی نعمتی محروم است، محمدحسین کنعانی‌زادگان تکلیف نامشخصی دارد و ظاهرا میلاد سرلک سرماخورده و فرشاد فرجی مصدوم شده و شاید به این بازی نرسد.
با توجه به شرایطی که برای نفرات ثابتی مثل کنعانی‌زادگان و نعمتی به وجود آمده و البته سرماخوردگی سرلک و مصدومیت فرجی، شاید در بازی پنج‌شنبه مقابل نساجی نفراتی مثل اسدبیگی، هنانوف و احمدی به ترکیب اصلی برسند.
چنانچه آنها آمادگی روانی حضور در ترکیب اصلی را داشته باشند گل‌محمدی می‌تواند از انرژی، اشتیاق و انگیزه این نفرات برای رسیدن به پیروزی خانگی بعدی نهایت استفاده را ببرد و البته آنها نیز با نمایش قابل قبول‌شان کاری کنند تا هم بحث نیمکت خالی و کمبودهای پرسپولیس روی نیمکت انقدر بولد نشود هم دنبال گرفتن جایگاهی در ترکیب باشند و شایستگی‌های‌شان را به گل‌محمدی اثبات کنند.

با توجه به وضعیت دست فرشاد فرجی چنانچه او به بازی پنجشنه نرسد شاید گل‌محمدی از وحدت هنانوف در ترکیب اصلی و در دفاع میانی کنار گولسیانی استفاده کند.

در خط میانی نیز احتمال بازی دادن به مسعود ریگی جای سرلک در کنار سروش رفیعی وجود دارد اما اسدبیگی حالا با ریگی رقابت خواهد کرد.

برای پست مدافع چپ نیز محمدمهدی احمدی می‌تواند گزینه جانشین برای علی نعمتی محروم باشد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: