پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک واکنش جدید از باشگاه پرسپولیس که به زعم بسیاری، اراده سرخپوشان برای ورود به نقل و انتقالات می‌دهد.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از حکم کمیته استیناف در بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان که به زعم بسیاری حکم احتمالی پرونده استقلال و تراکتور را هم آشکار کرده، بار دیگر تقابل رسانه‌ای بین مدعیان قهرمانی در ایران بالا گرفته است.

پس از خطابه تند درویش، اظهارنظر شدیداللحن نکونام و استوری‌ اعتراضی مدیران تراکتور، این بار نوبت به روابط عمومی پرسپولیس رسید تا بی توجه به ابلاغیه کمیته اخلاق برای همتای رسانه‌‎ای خود روی نیمکت سرخپوشان، وعده جالبی را به هواداران این تیم بدهد.

مصطفی لشکری در صفحه اینستاگرام خود لوگویی از پرسپولیس را قرار داد و زیر آن نوشت: «منتظر باشید، پرسپولیس باقدرت‌تر از همیشه در نیم فصل دوم.»

y4cyvi2c

به نظر می‌رسد این استوری بیش از آنکه یک کری برای رقبای پرسپولیس باشد، به فرازی از سخنرانی درویش اشاره دارد. جایی که مدیرعامل پرسپولیس گفت که او در رعایت قانون اشتباه کرده و تیم‌هایی که بازیکنان موردنظر خود را به خدمت گرفتند و به زعم او باوجود تخلف امتیازی از آنها کسر نشد، کار بهتری انجام دادند.

بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که روابط عمومی پرسپولیس نیز در مورد نقل و انتقالات احتمالی پرسپولیس پیامی را به هواداران این تیم داده و احتمالا برنامه و ایده نقل و انتقالاتی در سر درویش و همکارانش قرار دارد.

البته پرسپولیس از مشکلات مالی زیادی رنج می‌برد و تاکنون هم نتوانسته دستمزد بازیکنان فعلی خود را پرداخت کند اما احتمالا «باقدرت‌تر از همیشه» وارد بازار زمستانی خواهند شد و شاید چند سورپرایز هم در سبد خرید آنها وجود داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: