پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاید اگر پرسپولیس در هفته‌های اخیر کمتر گل می‌خورد می‌توانست نیم نگاهی به رده دوم جدول داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه"، با یک امتیازی که به پرسپولیس برگردانده شد حالا سرخ‌ها 26 امتیاز از 13 بازی دارند؛ این یعنی آنها از هر بازی دو امتیاز گرفته‌اند که کف امتیاز رسیدن به میانگین امتیاز قهرمانی است. با این حال نکته اینجاست که پرسپولیس حالا سه امتیاز کمتر از استقلال دارد و در رده سوم یک برد می‌خواهد تا با رقیب دیرینه در امتیاز 29 مساوی شود. پرسپولیس پنجشنبه عصر یک بازی عقب افتاده ازهفته یازدهم مقابل نساجی مازندران برگزار خواهد کرد و امید زیادی دارد تا با پیروزی در این مسابقه 29 امتیازی شده و به استقلال برسد اما برای عبور از این تیم و رسیدن به رده دوم کار سختی خواهد داشت.

برای پرسپولیس بهترین حالت این است که در بازی پنجشنبه مقابل نساجی پیروز شود و سپاهان در سیرجان امتیاز بدهد. در این صورت سرخ‌ها می‌توانند این فاصله امتیازی را با صدرنشین کمتر کرده و البته به استقلال برسند اما عبور از تیم نکونام مستلزم این است که سرخ‌ها در این مسابقه حداقل با اختلاف 5 گل مقابل نساجی پیروز شوند که با شرایط فعلی خط حمله تیم یحیی گل محمدی این اتفاق بعید و بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

تفاضل گل پرسپولیس در حال حاضر 8 است و استقلال 13. چنانچه پرسپولیس با اختلاف 5 گل حریف خود را شکست دهد در امتیاز 29 با استقلال برابر خواهد شد اما به خاطر گل زده بیشتر می‌تواند به رتبه دوم جدول برسد. شاید اگر پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود گل نمی‌خورد یا کمتر گل می‌خورد الان کار راحت‌تری برای رسیدن به رتبه دوم داشت و می‌توانست با شکست نساجی رقیب دیرینه را در جدول پشت سر بگذارد.

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل ملوان در انزلی که البته کمی با خوش شانسی اتفاق افتاد در دیدار با صنعت نفت دو گل خورد، مقابل سپاهان یک بار دروازه‌اش را باز شده دید، یک گل از استقلال، دو گل از استقلال خوزستان و یک گل هم از شمس آذر خورد تا هم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به رقیب دیرینه بدهد هم تفاضل گلش پائین بیاید.

در واقع پرسپولیس طی هفت بازی اخیر تنها دوبار کلین شیت داشته و در پنج بازی دیگر 7 گل خورده است که با توجه به اهمیت کادر فنی پرسپولیس به انسجام سازمان دفاعی این تیم که فصل قبل نقش مهمی در قهرمانی‌هایش داشت  عجیب به نظر می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: