پایگاه خبری خانه فوتبال:

در صورتی که در یکی دو روز آینده سرمربی پرسپولیس همچنان پاسخی به تماس مسئولان این باشگاه ندهد آن وقت پروسه تغییر در کادر فنی این تیم جدی‌تر از هر زمانی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان در نشست خبری کناره‌گیری خود از هدایت این تیم را اعلام کرد تا هفتمین استعفای خود در چهار سال اخیر را انجام داده باشد! با این همه گل‌محمدی همانند شش استعفای خود هیچ استعفای مکتوبی به مدیرعامل باشگاه نداده و تنها به رسانه‌ایی کردن این استعفا پرداخته است.

با این همه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چند نوبت با گل‌محمدی تماس گرفت اما از آنجایی که تلفن او خاموش بود موفق به صحبت با گل‌محمدی نشد تا همچنان وضعیت این مربی با پرسپولیس مبهم و نامشخص باشد. 

با وجود اینکه مسابقات لیگ برتر تعطیل است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس نهایتاً در یکی دو روز آینده منتظر گل‌محمدی خواهند ماند و در صورتی که موفق به ارتباط با این مربی نشوند و گل‌محمدی همچنان مُصرّ به استعفا باشد آن زمان باشگاه پرسپولیس به فکر جایگزین این مربی خواهد افتاد.

مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز برنامه‌ای برای انتخاب جانشین گل‌محمدی ندارند اما در صورتی که وضعیت فعلی ادامه‌دار باشد آن وقت موضوع تغییر سرمربی پرسپولیس جدی‌تر از هر زمانی پیگیری خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: