پایگاه خبری خانه فوتبال:

طبق گفته‌های گزارشگر اسکای اسپورت، ژاوی هرناندز در جریان بازی دیشب بارسلونا برابر لاس پالماس، به رافینیا فحاشی کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حاشیه‌هایی که ژاوی هرناندز در این فصل با آن مواجه است، صحبت رسانه‌ها در فحاشی او به بازیکنان و رسانه‌ای کردن این موضوع بوده است.

به گفته کارشناسان، فشار کار غیرقابل تصور در بارسلونا و عملکرد ضعیف بازیکنان در بازی‌های اخیر باعث شده است که سرمربی بارسلونا تحت فشار زیادی قرار بگیرد و در جریان برخی بازی‌ها بسیار خشمگین باشد.

او در نشست‌های خبری پس از بسیاری از بازی‌ها نیز همواره از خط حمله تیمش انتقاد کرده و مدعی شده است که آنها باید در خط حمله تاثیرگذارتر ظاهر شوند و موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست ندهند.

فرصت‌سوزی و بی‌دقتی آنقدر ژاوی را اذیت کرده که او در بازی مقابل والنسیا زمانی که روبرت لواندوفسکی یک موقعیت تک به تک را از دست داد شروع به فحش دادن به او کرد. این اتفاق در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت.

در جریان پیروزی ۲-۱ در بازی دیشب برابر لاس پالماس نیز ژاوی باز هم این کار را تکرار کرد. طبق گفته گزارشکر اسکای اسپورت زمانی که رافینیا در آفساید گیر کرده، ژاوی بسیار عصبانی شده است. او گفت: «من نزدیک به ژاوی هستم. او به رافینیا چند دستور تاکتیکی داد و وقتی بازیکن در آفساید گیر کرد چیزهایی به او گفت که به دلیل حفظ ادب و احترام نمی‌توانم بگویم. رافینیا در پاسخ گفت: «کار دیگری از دستم برنمی‌آید.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: