پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار آزمون پس از برگزاری دربی دلا کاپیتاله، راهی دوحه قطر می‌شود.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های کادرفنی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا، زمان اضافه شدن سردار آزمون به تمرینات بود. بازیکنی که حتی صحبت‌هایی درخصوص احتمال غیبتش در این مسابقات مطرح گردید، با وضعیت مبهمی روبرو شده بود.

به دلیل اهمیت حضور این بازیکن در ترکیب جالوروسی و اثرگذاری‌های متعدد در کسب نتایج رم، مورینیو علاقه‌ای به جدایی مهاجم ایرانی تیمش نداشت و علاقه‌مند بود تا حد ممکن، مانع از حضور این بازیکن در جام ملت‌های آسیا شود و بتواند در بازی‌های سری آ و جام حذفی، از سردار استفاده کند.

با این حال و پس از مکاتباتی که فدراسیون فوتبال با رم و مورینیو داشت و همچنین درخواست خود آزمون، در نهایت جالوروسی در پیامی به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در تاریخ 20 دی ماه، به این بازیکن مجوز خروج از اردوی تیم را خواهد داد و این بازیکن می‌تواند راهی قطر شود.

حالا نیز آخرین پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که آزمون قرار است در همان تاریخ 20 دی و پس از پایان دربی دلا کاپیتاله و دیدار مقابل لاتزیو، مجوز خروج از اردوی تیم را به دست آورده و با پروازی به مقصد دوحه، به دیگر ملی پوشان حاضر در قطر بپیوندد و برای حضور در جام ملت‌های آسیا، آماده باشد.

از آنجایی که تیم ملی ایران نخستین بازی خود را 24 دی ماه برابر فلسطین برگزار می‌کند، احتمال می‌رود که کادرفنی در این مسابقه به سردار استراحت داده و این بازیکن در نیمه دوم به میدان بیاید و یا ممکن است اصلا او در این دیدار به میدان نرود و برای دو مسابقه مقابل هنگ‌کنگ و امارات خود را آماده کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: