پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان هاجیمه موریاسو موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل اردن شدند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود، از ساعت 15 امروز (به وقت ایران) در آخرین مسابقه تدارکاتی خود در ورزشگاه الارسال دوحه و پشت درهای بسته به مصاف تیم ملی اردن رفت.
اردن که در مسابقه تدارکاتی اخیرش به پیروزی جالب توجه دو بر یک مقابل قطر، میزبان جام ملت‌ها رسیده و نمایش خوبی داشت، امروز برابر مدعی قهرمانی در آسیا نتوانست کار خاصی انجام بدهد و شکست سنگینی را متحمل شد تا ژاپن پس از برتری 5 بر صفر اخیرش برابر تایلند، یک برد دیگر را به دست بیاورد.
سامورایی‌ها در نیمه اول موفق به کسب پیروزی پُر گل شدند و در دقایق 12، 17، 29 و 43 توسط کو ایتاکورا، کیتو ناکامورا، یک گل به خودی و تاکومی مینامینو به گل رسیدند و با برتری چهار بر صفر به رختکن رفتند.
تیم ملی ژاپن در نیمه دوم همه بازیکنان خود را تغییر داد، اما بازهم نمایش هجومی‌اش را ادامه داد و موفق شد توسط تاکوما آسانو و دایزن مائدا (پنالتی) در دقایق 71 و 81 گل‌های خود را بیشتر کند که البته در دقیقه 89 با ضربه صالح راتب یک گل دریافت کرد تا این مسابقه با برتری 6 بر یک شاگردان هاجیمه موریاسو به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال ژاپن در گروه D جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های ویتنام، اندونزی و عراق رقابت کند و تیم اردن هم در گروه E باید به مصاف تیم‌های ملی مالزی، کره جنوبی و بحرین برود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: