پایگاه خبری خانه فوتبال:

امید عالیشاه خود را آماده کار کردن با یک سرمربی جدید در پرسپولیس می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس در حالی شمع 32 سالگی را فوت می‌کند که از ده سال پیش در جمع سرخپوشان حضور دارد. عالیشاه در تابستان 1392 به عنوان بازیکنی جوان از راه آهن به پرسپولیس پیوست و اولین گل خود را در بازی با ملوان به ثمر رساند تا نظر علی دایی را برای استفاده بیشتر در ترکیب جلب کند.
عالیشاه فصل بعد در تیم دایی – درخشان – برانکو نقشی کلیدی پیدا کرد و سپس در لیگ پانزدهم تبدیل به یکی از مهاجمان تیم پرسپولیس شد. در لیگ شانزدهم بعد از نیمکت‌نشینی خود را سرباز کرد و در ادامه محرومیت تراکتور باعث شد تا مدتی از فوتبال دور باشد.

اما یک فصل بعد برگشت و در تیم برانکو درخشید. او با پرسپولیس پنج قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و در دو فینال آسیا به میدان رفت. بعد از جدایی سیدجلال حسینی نیز تبدیل به کاپیتان نخست سرخپوشان شد.

جالب است بدانید عالیشاه با 249 بازی در پرسپولیس، ششمین بازیکن باسابقه تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود و احتمالا تا پایان فصل با عبور از محمد پنجعلی، به جایگاه دوم خواهد رسید.

عالیشاه همچنین دومین بازیکن باسابقه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است و این رکورد را هم به زودی خواهد شکست و همه این‌ها در شرایطی است که او تنها 32 سال دارد.

امید در این سال‌ها سه گل هم در شهرآورد به ثمر رسانده تا یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال هم محسوب شود. پرسپولیس با گل او جام حذفی فصل گذشته را بالای سر برد.

قرارداد این ستاره شماره 2 در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که شاید اگر عالیشاه تا پایان فوتبالش در پرسپولیس بماند، بتواند رکورد 341 بازی علی پروین را هم بشکند.

sregql24

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: