پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزاری تمرینات طبق برنامه اعلام شده قبلی بود.
به گزارش "ورزش سه"، این روزها همه چیز در پرسپولیس تحت تاثیر استعفای یحیی گل محمدی و فسخ قرارداد با این سرمربی قرار دارد. سرخ‌ها پس از جدایی یحیی حالا چالش بزرگی را پیش روی خود دارند و باید برای انتخاب یک سرمربی درخور باشگاه پرسپولیس چالش‌های زیادی را از سر بگذراند.
در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موضوعات مختلفی در خصوص مذاکره با برانکو و دیگر گزینه‌های مورد تایید، مطرح شد و همچنین یکی از موضوعات مورد بحث اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس، تاکید بر شروع تمرینات طبق برنامه قبلی بود.

در حال حاضر گل محمدی قراردادش را با باشگاه فسخ کرده اما دستیاران او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارند و اگرچه ممکن است با حضور سرمربی جدید تغییراتی در کادر فنی این تیم به وجود بیاید اما مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند تمرینات طبق برنامه قبلی برگزار شود تا اعضای این تیم از شرایط بدنی ایده آل خود دور نشوند و پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم امتیازات دیگری از دست ندهد.

شانسی که پرسپولیس در این روزها دارد برگزاری جام ملت‌ها و تعطیلات طولانی نیم فصل است و آنها فرصت دارند که سرمربی و بازیکنان جدید را استخدام کند اما بازهم نباید زمان طلایی آماده‌سازی و جذب بازیکن را از دست بدهند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: