پایگاه خبری خانه فوتبال:

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده اعضای تیم ملی را به شوک فرو برد و نگرانی‌های زیادی برای اهالی فوتبال ایجاد کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه ایران در دقیقه 43 مسابقه با فلسطین با تکل خشنی که بازیکن حریف روی پایش زد سرنگون شد و از ناحیه مچ پای چپ به شدت آسیب دید. خلیل‌زاده به واسطه همین مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقایق پایانی نیمه نخست جای خود را به مجید حسینی داد.

موضوعی که نگرانی‌ها درباره وضعیت شجاع را بیشتر کرد، عبارتی بود که او موقع بیرون آمدن از زمین بر زبان آورد؛ لبخوانی از صحبت او اینطور می‌رساند که می‌گوید: «مچم بد پیچید».

پزشکان تیم ملی خلیل‌زاده را در بیرون رفتن از زمین همراهی کردند و بازیکنان ایران نیز از لحظه مصدومیت تا موقع نشستن روی نیمکت کنار او بودند و دلداری‌اش می‌دادند. ابتدا همراه با پزشکان علیرضا بیرانوند بالای سرش رفت و در ادامه مهدی طارمی و سایر بازیکنان او را در آغوش گرفتند و برایش آرزوی بهبودی کردند.

هرچه بود شب تلخی برای این مدافع باتجربه ایران رقم خورده است؛ حالا نه تنها اعضای تیم ملی که تراکتوری‌ها نیز نگران وضعیت مچ پای او هستند و اینکه میزان مصدومیتش چقدر است. اینکه آیا به بازی بعدی تیم ملی می‌رسد یا نه، اینکه بدشانسی در روزهای آینده دست از سرش برمی‌دارد یا خیر و اینکه چقدر برای ادامه تورنمنت شانس دارد.

همه این پرسش‌ها احتمالا از ذهن خلیل‌زاده وقتی کفش‌هایش را درآورده و پایش را روی نیمکت در نیمه دوم دراز کرده بود، می‌چرخید. در این شرایط امید می‌رود که مصدومیت او جدی نباشد و شاهد بازگشتش به میادین در کمترین زمان ممکن باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: