پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهران غفوریان متولد سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ در تهران است.مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است.مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست.پدرش ناخدای نیروی دریایی و مادرش معلم و اهل تبریز است.

عکس خاص از مهران غفوریان در ۱۳ سالگی دیده شد

مهران غفوریان

تصویر جشن تولد دختر مهران غفوریان با کیک تولدش را ببینید

مهران غفوریان

عکسی از جدیدترین چهره مهران غفوریان در فیلم آبی روشن منتشر شد

مهران غفوریان

«آبی روشن» در بخش سودای سیمرغ چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد و این روزها آخرین مراحل پس‌تولید خود را سپری می‌کند.
 با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری منتشر شد.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.
بابک خواجه پاشا پیش از این با فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شد.
این اثر اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و فارابی است که نویسندگی آن را امیر ابیلی و داود گنجوی بصورت مشترک برعهده داشته‌اند.
سایر عوامل اصلی «آبی روشن» عبارتند از: مجری طرح: وحید معدنی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس‌زاده، تدوین: حسین جمشیدی‌گوهری، موسیقی: فرید سعادتمند،طراح صحنه: امیر زاغری، مدیر تولید: سید مقصود میرهاشمی،طراح چهره پردازی: کامران خلج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، ،مدیرصدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح لباس: الهام ترکمن، مدیر برنامه ریزی: امید همتی‌فراز ،دستیار اول کارگردان: امیر رونقی، طراح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراحی جلوه های بصری : امین پهلوان‌زاده،منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: صمد قربان‌زاده، روابط‌عمومی: الهام عرشی‌زاده.

مهران غفوریان و سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از حاشیه


شایعه خودکشی دوم مهران غفوریان
 چندی پیش برای دومین بار خبر خودکشی مهران غفوریان بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در فضای مجازی پخش شد که او را مجبور کرد توضیحاتی را راجع این خبر برای شفاف سازی ارائه دهد.مهران غفوریان واکنشی عبرت آموز به این شایعه نشان داد که در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.
وی درباره شایعه خودکشی اش گفت:از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​
مهران غفوریان مهران غفوریان اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.
اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.
سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

خصوصیات اخلاقی مهران

مهران غفوریانمن برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

همسر مهران غفوریان
مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

لاغری شدید مهران غفوریان

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: