پایگاه خبری خانه فوتبال:

تعدادی از بازیکنان رم با وجود تعویق تمرین صبح به عصر، در کمپ باشگاه حاضر شده‌اند تا با ژوزه مورینیو وداع کنند. هواداران زیادی نیز بیرون کمپ هستند.
به گزارش "ورزش سه"، برخی از بازیکنان رم پس از انتشار خبر اخراج مورینیو از سوی باشگاه جالوروسی برای دیدار با او در مرکز ورزشی تریگوریا حاضر شده‌اند و در میانشان جانلوکا مانچینی نیز دیده می‌شود.
ژوزه مورینیو دیگر سرمربی رم نیست. اخراج توسط باشگاه جالوروسی صبح امروز اعلام شد و باعث تعجب بسیاری از هواداران شد که همیشه به او اعتماد داشتند. با این حال، برخی دیگر از هواداران نیز با صدای بلند درخواست برکناری او پس از شکست در دربی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو و سپس شکست مقابل میلان را داشتند. فریدکین‌ها خیلی زود تصمیم بسیار مهمی گرفتند و با برکناری مربی‌ای که رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس و سپس فینال لیگ اروپا رساند، همه را شوکه کردند. 

بر اساس گزارش کوریره دلو اسپورت، واکنش به اخراج مورینیو شدید بود. برخی از بازیکنان در مرکز ورزشی تریگوریا با مربی سابق رم ملاقات کرده‌اند تا از او خداحافظی کنند. کمپ ورزشی تیم الان شرایط خاصی را تجربه می‌کند. بیش از همه جانلوکا مانچینی، کاپیتان و از ستاره‌های رم احساساتی شده و از کنار مورینیو تکان نمی‌خورد.

پیوند بین مورینیو و تیم همیشه بسیار قوی بود، به‌خصوص با جوان‌ترها. بنابراین واضح است که خیلی‌ها نمی‌خواستند خداحافظی با مربی خود را نادیده بگیرند. کسی که همیشه یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال باقی می‌ماند. 

بنابراین تمرین برنامه‌ریزی شده برای صبح به بعد از ظهر موکول شد. زمان مفیدی برای اینکه بلافاصله نیمکت به دانیله ده روسی سپرده شود که به نظر می‌رسد قرار است جای مورینیو را بگیرد و تجربه هیجان‌انگیز و چالش برانگیز دیگری را در زندگی فوتبالی‌اش آغاز کند.

در همین حال، اسکای گزارش می‌دهد که سالواتوره فوتی، دستیار مورینیو، از پایان تجربه حضورش در رم بسیار ناراحت است. او هنگام خالی کردن کمدش اشک می‌ریخت. تجمع هواداران در بیرون کمپ نیز از سال 2021 بی‌سابقه بوده و همه می‌خواهند با آقای خاص وداع کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: