پایگاه خبری خانه فوتبال:

کیم سیونگ گیو، دروازه‌‎بان کره جنوبی، به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی با تمام قوا راهی قطر شده و امیدوار است که بتواند به حسرت طولانی برای فتح جام ملت‌های آسیا پایان دهد. 
یورگن کلینزمن در طول چند هفته اخیر بارها تاکید کرده بود که تمام بازیکنان قدرتمند کره را به تیم ملی دعوت کرده تا بتواند در جمع مدعیان حرفی برای زدن داشته باشد و تیمش را یکی از امیدهای اصلی قهرمانی در جام ملت‌های این دوره می‌دانست.

اما حالا اتفاق تلخی برای این تیم رخ داده که شاید کار را در ادامه برای آنها دشوار کند. هانشین لی، خبرنگار نزدیک به اردوی کره جنوبی، رسما اعلام کرد که کیم سیونگ گیو که وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشت از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است. 

او با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «کیم سیونگ گیو با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانویش مواجه شده و قادر به ادامه کار در جام ملت‌ها نیست. این ضربه‌ای بسیار بسیار دشوار برای بازیکن و تیم ملی کشور ماست. برای درمان سریعش دعا می‌کنیم.»

این خبر بدی برای کلینزمن و دیگر بازیکنان کره جنوبی است و حالا او چاره‌ای جز این که در ادامه مسیر روی دروازه‌بان دوم تیمش حساب کند ندارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: