پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهرام رادان بازیگر و چهره خاص سینمای ایران است.بهرام رادان تصویری جذاب منتشر کرد.بهرام رادان با فیلم سنتوری به اوج شهرت رسید و در سینمای ایران مطرح شد.بهرام رادان بالاخره ازدواج کرد و متاهل است. بهرام رادان در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد.

تصاویر جشن بچه دار شدن بهرام رادان و همسرش را ببینید

بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان

ببینید سلفی جدید و استیل متفاوت از بهرام رادان 

بهرام رادان به تازگی در سن 44 سالگی، یک عکس سلفی منتشر کرده.

بهرام رادان

جشن عروسی بهرام رادان و مینا مختاری با حضور سلبرینی‌ها در گرجستان برگزار شد.

بهرام رادان و همسرش در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ خبر از ازدواج خودشان دادند.
این اولین ازدواج بهرام رادان بازیگر و تهیه کننده سینمای می‌باشد. مینا مختاری در سال ۱۴۰۰ یک مرکز طراحی لباس با نام میمو (Mimo) در تهران تاسیس کرد. او در این حوزه با دیگر طراحان مطرح مد و لباس همکاری می کند.
مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی به نام میمو است که درآن مانتوهای طراحی شده توسط خود را به فروش می رساند. بهرام رادان و مینا مختاری همزمان با روز سیزده با انتشار ویدئویی مشترک در اینستاگرام شان رابطه عاشقانه خود را علنی کردند.
وی خواهری به نام ژیلا و برادری به نام شهرام دارد که هر دو بزرگ تر از او هستند. شهرام رادان متخصص طب سوزنی و ساکن آمریکا است و ژیلا رادان در ایران زندگی می کند.
مینا مختاری و بهرام رادان با انتشار پستی مشترک در صفحه اینستاگرامشان در 13 فروردین سال 1401 خبر ازدواج خود را علنی نمودند. تصاویری که در صفحه شخصی خانم طراح وجود دارد، گویای آن است که ایشان در سفر اخیر بهرام رادان به آفریقا همراه شان بوده اند.
بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی است که کارنامه هنری پرباری دارد و در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. او به تازگی در جیران اثر حسن فتحی نقش ناصرالدین شاه را ایفا نموده است.

بهرام رادان هنرپیشه معروف سینمای ایران می باشد. وی مدتی است که ازدواج کرده و متاهل است، همسر ایشان در عرصه مدلینگ فعالیت می کند. وی علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده نیز در سینما حضور دارد. در قسمت زیر تصویر دیده نشده از کودکی بهرام رادان بازیگر فیلم ابلق را قرار داده ایم.

بهرام رادان

همین نکته و در عین حال توانایی آبیار در پرداخت قصه‌‌ها از منظر یک شخصیت زن موجب تفاوت فیلم ابلق خواهد بود، با دیگر فیلم‌های مهم و پرسروصدایی که سال‌های اخیر در پایین شهر و با حضور شخصیت‌های فقیر و محروم ساخته شده‌اند.

بهرام رادان، سفیر سازمان ملل
از سال 1389 بهرام رادان به عنوان سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد تا سطح آگاهی ایرانیان را در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور را ارتقا دهد.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: