پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران پرسپولیس و مس رفسنجان برای انتقال محمد خدابنده‌لو هنوز به توافق نرسیده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در لیست خرید یحیی گل‌محمدی حضور داشت و بعد از قطعی شدن جدایی این سرمربی از پرسپولیس، مدیران باشگاه همچنان بر جذب وی اصرار داشتند، محمد خدابنده‌لو است.
ستاره 24 ساله مس رفسنجان که در سال‌های گذشته بحث حضورش در پرسپولیس وجود داشت اما هربار به دلیلی این موضوع منتفی شد، حالا یکی از گزینه‌های اصلی مدیران پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم‌فصل است.

در این رابطه طی روزهای گذشته مذاکراتی میان مسئولان پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار شد وبا اینکه گفته می‌شد توافقاتی حاصل شده اما هنوز این مساله به قطعیت نرسیده است. ظاهرا مسئولان مس رفسنجان برای حضور خدابنده‌لو در پرسپولیس مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان را از باشگاه سرخ‌پوش درخواست کردند و پرداخت این مبلغ در توان پرسپولیس نیست.

از سوی دیگر تمرکز مدیریت پرسپولیس روی بحث انتخاب سرمربی جدید و سفری که رضا درویش به قطرداشت، مساله مذاکره او با مدیران مس رفسنجان را به صورت موقتی متوقف کرد.

در این بین خدابنده‌لو شخصا اقداماتی را برای دریافت رضایت‌نامه اش و گرفتن تخفیف از مسئولان مس رفسنجان صورت داده و مذاکراتی با آنها داشته اما هنوز موفق به این کار نشده است.

با این تفاسیر به زودی مذاکرات مس رفسنجان و پرسپولیس از سر گرفته می‌شود؛ پرسپولیسی‌ها قطعا با پرداخت 10 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه خدابنده‌لو مخالف هستند و خواهان تخفیف شده‌اند. از سوی دیگر مدیران مس رفسنجان هم که هنوز تکلیف نیمکت خود و سرمربی شان به طور دقیق روشن نیست هم تمرکز خود را روی این بحث گذاشته‌اند و ماجرای قطع همکاری خدابنده‌لو در اولویت دوم آنها است.

باید منتظر ماند و دید در روزهای گذشته خدابنده‌لو چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؛ اینکه آیا این ستاره موفق به دریافت رضایت‌نامه اش از مس و حضور در پرسپولیس می‌شود یا اینکه به کار خود در جمع نارنجی‌پوشان ادامه خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: