پایگاه خبری خانه فوتبال:

در صورتی که باشگاه پرسپولیس بخواهد یک مربی جدید به کادر فنی اضافه کند آن وقت بخشی از بودجه خرید بازیکن جدید صرف مربی جدید خواهد شد!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با مشخص شدن وضعیت اوسمار ویرا مربی برزیلی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، حالا به نظر می‌رسد که شرایط تمرینات این تیم متفاوت خواهد بود. ویرا که همراه با پرسپولیس در اردوی دبی حضور دارد از روز گذشته به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد. از طرف دیگر بامداد امروز سیدجلال حسینی به اردوی پرسپولیس در دبی اضافه شد تا کادر فنی سرخ‌پوشان نسبتاً کامل شود.

این در حالی است که وسلین ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که از این تیم جدا شد باعث می‌شود تا یک مربی گلرهای جدید به این تیم اضافه شود. قرار است ویرا نام مربی مدنظر خود را به زودی در اختیار مدیران پرسپولیس قرار دهد تا مذاکرات برای عقد قرارداد صورت بگیرد.

با اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس، ویرا اعلام کرده که دیگر نیاز به دستیار دیگری ندارد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس بی‌میل نیست تا یک مربی ایرانی دیگر را به کادر فنی پرسپولیس اضافه کنند. اما باید دید که ویرا با چنین موضوعی کنار خواهد آمد یا نه؛ چرا که او اعتقاد دارد در شرایط فعلی، فقط مربی دروازه‌بانان لازم دارد و نیازی به مربی جدید نیست  اما مسئولان پرسپولیس پرسپولیس اعتقاد دیگری دارند و آنها می‌خواهند یک مربی ایرانی دیگر را به کادر سرخ‌پوشان اضافه کنند.

از طرف دیگر احتمالاً محمد عسگری به زودی از کادر فنی پرسپولیس جدا خواهد شد که در این صورت یک آنالیزور به جای او به پرسپولیس اضافه می‌شود. قرار است ویرا تصمیم نهایی را در این خصوص بگیرد اما موضوعی که مشخص است این است که او اعلام کرد نیاز به نفر جدید برای کادر فنی ندارد و فقط برای مربیان جدا شده می‌خواهد جایگزین بیاورد.

موضوع دیگری که در این بین برای پرسپولیسی‌ها تبدیل به یک موضوع سخت شده بحث سقف بودجه است چرا که اگر مسئولان باشگاه بخواهند مربی جدیدی به کادر فنی پرسپولیس اضافه کنند طبعاً نمی‌‌توانند بازیکنان کافی و مدنظر سرمربی جدید را به خدمت بگیرند. در صورتی که مدیران پرسپولیس بخواهند مربی جدید به کادر فنی اضافه کنند بخشی از بودجه‌ای که باید صرف جذب بازیکن جدید شود برای مربی جدید هزینه خواهد شد که این موضوع یک ریسک زیاد برای سرمربی به حساب می‌آید. چرا که پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به حداقل دو سه بازیکن دیگر دارد تا ضعف‌های خود را پوشش دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: