پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از 2 - 3 بازیکن ناراحتم، فوتبال داشت ما را تنبیه می کرد و 3 نفر باعث آن بودند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم. از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم. مخصوصا زمانیکه 10 نفره شدیم خیلی نظم خوبی داشتند و بیش از اندازه دویدند.
وی افزود: از تک تکشان تشکر می‌کنم ولی در این بازی باید با اختلاف 5-4 گل می‌بردیم. من فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های ما تا قبل از دریافت گل بود. متاسفانه بعضی بازیکنان طوری بازی کردند که به تیم فشار آمد. این مساله بدی است و باید در تیم ما حل شود. آن نگاه بالایی و بعضی از رفتارها دیگر در تیم نباید تکرار شوند!

*یکی از بهترین بازی های ما بود تا قبل از این که گل بخوریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پس از این دیدار، عنوان کرد: خداراشکر می‌کنم در یک بازی که خودمان آن را سخت کردیم، به برد رسیدیم. یکی از بهترین بازی‌ها ما بود تا قبل از اینکه گل بخوریم. تا قبل از پنالتی حریف نتیجه بازی باید 4 یا 5 بر صفر می‌شد. سوریه در 3 بازی گذشته یک گل خورده بود. ما می‌توانستیم در این بازی تا دقیقه 70، پنج بر صفر جلو بیفتیم.

*از 2 - 3 بازیکن واقعا ناراحتم

وی افزود: از 3-2 بازیکن واقعا ناراحتم. اجازه بدهید اسمشان را نیاورم. باعث شدند این بازی سخت شود و تا این حد به ما فشار بیاید ولی از کل تیم نهایت تشکر را دارم. وقتی 10 نفره شدند فوتبال خیلی خوبیرا ارائه دادند. مخصوصا در وقت‌های اضافه خیلی منظم بازی کردند. خداراشکر توانستیم در پنالتی برنده شویم. فوتبال داشت ما را تنبیه می‌کرد که باعث آن 3 نفر بودند. این هم جزئی از فوتبال است. تا فردا باید خوشحالی کنیم و بعد از آن باید به سراغ بازی با ژاپن برویم. زمان کمی داریم. ساعت بازی هم به گونه‌ای است که آن‌ها عادت دارند ولی ما عادت نداریم.

*3 بازیکن ما بدون تمرین بازی کردند

سرمربی تیم ملی درخصوص کارت‌هایی که بازیکنان گرفتند، گفت:کارت‌ها به غیر از اخراج طارمی، بیشتر فنی بود. اعتقاد من این است که داور کارت اول را نباید به او می‌داد. در این 4 بازی نگاه‌ها به تیم ایران خوب نبود. همان اتفاقات برای بازیکنان حریف می‌افتاد ولی خیلی راحت می‌گذشت. درصورتیکه با کوچکترین حرکت، ما را سخت جریمه می‌کرد. نمی‌دانم علتش چیست و امیدوارم این مساله بازنگری شود. بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند و کارت هم می‌گیرند.

وی افزود: بازیکنان احتیاج به ریکاوری دارند. چندین بازی ژاپن را دیده‌ایم. دور مقدماتی این تیم با الان خیلی فرق می‌کند. بازی امروزشان هم با 3 بازی مرحله گروهی فرق دارد. فردا بازی این تیم را نگاه می‌کنیم. با توجه به مشکلاتی هم که در اردوی تیم ما بود، 5-4 بازیکن ما در 3 روز گذشته تمرین نکردند ولی با همه وجودشان بازی کردند. سامان قدوس، شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی بدون تمرین بازی کردند. بزرگترین پیروزی برای تیم ما این بود که بچه‌ها اینطور کار کردند و نای راه رفتن در رختکن را نداشتند.

*فکر کنم مقابل ژاپن، بهتر از امشب بازی کنیم

قلعه نویی تصریح کرد: فکر می‌کنم مقابل ژاپن بهتر از بازی امشب، بازی کنیم. در این 11 ماه که من مسئولیت تیم را بر عهده دارم، تا قبل از گل سوریه، یکی از بهترین بازی‌های ما بود. باید بازی 5 بر صفر می‌شد. حریف ما در سه بازی گذشته یک گل خورده بود. اینکه بچه‌ها موقعیت‌ها را راحت از دست می‌دهندباعث ایجاد فشار می‌شود. نگاه‌شان هم به ایران خیلی سختگیرانه است و با کوچکترین اتفاق ما را تنبیه می‌کنند. تا فردا استراحت و ریکاوری می‌کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: