پایگاه خبری خانه فوتبال:

اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در خصوص قبول هدایت پرسپولیس و جانشینی یحیی گل‌محمدی پستی منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی در هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس ابتدا برای منصرف کردن او تلاش کرد و در ادامه با پذیرش استعفای یحیی گزینه‌های زیادی برای هدایت سرخ‌ها مطرح شدند.
در شرایطی که هواداران پرسپولیس در انتظار معرفی سرمربی بزرگ خارجی بودند اما در نهایت رضا درویش، اوسمار ویه‌را، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.
این انتخاب چند روز پس از سفر پرسپولیس برای برپایی اردو به امارات گرفته شد و اوسمار با اختیارات فنی کامل کار را ادامه داد. در شرایطی که حالا آن موج شدید انتقادات به انتخاب اوسمار فروکش کرده، این مربی پستی در اینستاگرامش در مورد قبول هدایت سرمربیگری پرسپولیس منتشر کرد و از یحیی گل‌محمدی نیز تشکر کرد.

dwwclwgd

او نوشت: "از پرسپولیس بابت فرصتی که برای هدایت ارتش سرخ بزرگ در راه رسیدن به اهداف این فصل به من داد بسیار سپاسگزارم. من می‌دانم این مسئولیت چقدر است و چقدر پرسپولیس برای هر هوادار اهمیت دارد.

ما همه پرسپولیسیم! ما همه ارتش سرخ بزرگ هستیم! خیلی ممنون یحیی بابت همه دانشی که با من به اشتراک گذاشتی، تو معلم عالی هستی.  هرگز دستاوردهای بزرگمان را فراموش نمی‌کنم.

با هم ما قوی‌تر هستیم!"

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: