پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال سپاهان 10 نفره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  مقابل الهلال عربستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 به مصاف الهلال عربستان رفت که مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود الهلال  به پایان رسید.

شاید اگر دانشگر در دقیقه 74  اخراج نمی شد سپاهان حتی توانایی بردن یکی از پرافتخارترین و پرستاره ترین تیم های آسیا را در اصفهان داشت. 

بازی برگشت دو تیم پنجشنبه آینده 3 اسفند در ریاض برگزار می شود و تقریبا می توان گفت که الهلال به مرحله بعدی صعود کرده البته روی کاغذ سپاهان هنوز شانس برای صعود مقابل یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا دارد. 

داور: احمد العلی( کویت)

کمک داوران: عبدالله هادی، احمد عباس( کویت) 

کارت زرد: سیدمحمد کریمی( سپاهان اصفهان)

کارت قرمز: محمد دانشگر( دقیقه 74) 

گل:رامین رضائیان( دقیقه 36) برای سپاهان  ایران مالکوم ( دقیقه 57) و میتروویچ ( دقیقه 4+90)، ( دقیقه 5+90 عبدالله حمدان) برای الهلال 

ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، برایان  دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 70 رضا اسدی( از دقیقه 76 امید نورافکن) ، سیاوش یزدانی ، میلاد زکی پور، محمد دانشگر،محمد قربانی، رضا شکاری و شهریار مغانلو( از دقیقه 70 عیسی عباس)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم الهلال عربستان: یاسین بونو، تمبکی، کولیبالی، الشهرانی( از دقیقه 71 محمد البورایک) ، سعود عبدالحمید، محمد کنو( از دقیقه 71 عبدالله حمدان) ، ساویچ، نوس، مالکوم، الدوساری و میتروویچ

سرمربی: خورخه ژسوس

اتفاقات مهم بازی:

نیمه دوم دقیقه 46: ضربه کرنر سپاهان تبدیل به یک موقعیت گلزنی برای این تیم شد و ضربه سر بازیکن سپاهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 55: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد که شوت او را یاسین بونو دروازه بان الهلال مهار کرد..

دقیقه 57: یک و دوی سریع میتروویچ با بازیکن دیگر الهلال یک موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد و شوت بازیکن الهلال را نیازمند برگشت داد اما توپ برگشتی را مالکوم تبدیل به گل مساوی الهلال کرد.

دقیقه 65 : ضربه کرنر الهلال تبدیل به ضد حمله ای طلایی برای سپاهان شد و پاس دقیق درمحوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید ولی شوت بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: سپاهان روی ضربه کاشته رضائیان بازهم صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما مدافعان توپ را برگشت دادند که این مرتبه ارسال رضائیان روی سر احمدزاده فرود آمد و ضربه او از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 73: ارسال نوس را نیازمند با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 74: داور بعد از  بازبینی صحنه خطا به محمد دانشگر کارت قرمز داد. دانشگر خطای شدیدی روی بازیکن الهلال انجام داد و تصمیم داور کویتی کاملا درست بود. بعد از اخراج سرمربی سپاهان مجبور شد رضا اسدی را باردیگر از میدان بیرون بکشد و امید نورافکن را به میدان بفرستد!

دقیقه 84: رامین رضائیان با مالکوم بازیکن الهلال درگیر شد که داور به هر دو بازیکن تذکری جدی داد.

دقیقه 86: شوت بازیکن الهلال عربستان را نیازمند دفع کرد و مدافعان توپ را راهی کرنر کردند. 

دقیقه 4+90: ارسال بازیکنان الهلال روی سر میتروویچ فرود آمد و او هم با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 5+90: پاس پشت مدافعان به عبداله حمدان رسید و او هم بایک شوت دقیق گل سوم الهلال را به ثمر رساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: