پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران بایرن مونیخ هنوز جانشین مناسبی برای توماس توخل، سرمربی این تیم، پیدا نکرده‌اند و به همین دلیل تصمیمی برای اخراجش ندارند.
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم بوندسلیگا روبروی بوخوم به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این سومین شکست متوالی پس از باخت برابر بایرلورکوزن در رقابت‌های هفته گذشته بوندسلیگا و همچنین شکست غیرمنتظره مقابل لاتزیو در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بود که شرایط را برای آنها بسیار دشوار کرد. 

انتقادها از توخل روز به روز بیشتر می‌شود و بسیاری از هواداران بایرن معقتد هستند که او باید فورا اخراج شود و هدایت این تیم به مربی دیگری سپرده شود اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد انجام چنین کاری را ندارند. 

روزنامه بیلد خبر داده است که مدیران بایرن همچنان قصد دارند تا آخر فصل به همکاری با این مربی آلمانی ادامه دهند و فعلا هیچ تصمیمی برای برکناری و اخراجش ندارند. 

یکی از دلایل اصلی این اتفاق این است که آنها جانشین مناسبی برای او در حال حاضر در بازار نمی‌بینند. از هانسی فلیک به عنوان گزینه اصلی آنها نام برده شده بود اما اولی هوینس چندان با حضور او موافق نیست و همین باعث شده است که توخل همچنان روی نیمکت بماند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: