پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که دو روز تا بازی حساس پرسپولیس مقابل تراکتور باقی مانده، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است.
به گزارش "ورزش سه" تمرینات پرسپولیس برای بازی حساس هفته هفدهم مقابل تراکتور امروز هم ادامه پیدا کرد، اما این تمرین نیز در شرایطی برگزار شد که پنجره نقل انتقالاتی این باشگاه باز نشد.
در شرایطی که خریدهای جدید پرسپولیس همراه این تیم به اراک رفت بودند تا در صورت صدور مجوز در آخرین لحظه در این مسابقه هم حضور پیدا کنند، اما حالا و در فاصله دو روز مانده تا بازی دوم نیم فصل هم حضور آنها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
در این میان عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری تازه وارد پرسپولیس که با امید و انگیزه بسیاری به پرسپولیس پیوست تا بعد از یک دوره فراموشی، خودی نشان دهد با چهره‌ای ناامید در این تمرین حضور دارد.

عبدالکریم که به نوعی از فوتبال قطر و باشگاه قدرتمند السد کنار گذاشته شد، خیلی امیدوار بود تا در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس خودی نشان دهد و نگاه هموطنانش را دوباره به خود جلب کند، اما حالا بعد از اینکه بازی نخست نیم فصل را از دست داده شاید در دومین بازی تیم جدیدش هم غایب باشد.

به نظر می‌رسد چنانچه مجوز بازی نفرات جدید پرسپولیس صادر شود، عبدالکریم حسن به ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد رسید اما از دست دادن بازی دوم برای او فوق العاده ناامیدکننده و دردناک خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: