پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئال مادرید در مذاکره با مادر امباپه حاضر شده 80 درصد حق تصویر ستاره فرانسوی را به او واگذار کند.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و امباپه بر سر مفاد قرارداد 5 ساله به توافق جامع رسیده‌اند ولی اعلام رسمی انتقال به پایان فصل موکول خواهد شد. 
ستاره فرانسوی که پنجشنبه گذشته اعلام شد از پی اس جی جدا می‌شود، در روزهای اخیر مذاکراتی جدی با رئال داشت و حالا تقریبا روی همه چیز توافق شده است.
دیروز مارکا نوشت که امباپه حتی امضای نهایی را نیز روی قرارداد زده و همه چیز مهیاست تا او ستاره جدید رئال شود.

YfRpYG1Lp15u

دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو هم در مورد جزئیات این قرارداد 5 ساله صحبت شد. جوزپ پدررول این جزئیات را تشریح کرد.بر اساس این ادعا، امباپه در ابتدا 14 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. این رقم بر اساس بندهای قرارداد بیشتر نیز خواهد شد. 40 میلیون یورو پاداش انتقال او است و مهمتر از همه اینکه مادر امباپه در قرارداد با نماینده‌های رئال توانسته 100 درصد حق تصویر پسرش از قراردادهای تبلیغاتی قبلی را حفظ کند و چیزی به رئال نخواهد رسید اما از زمان انتقال او به رئال، 20 درصد حق تصویر قراردادهای جدید به رئال تعلق خواهد داشت و 80 درصد به بازیکن می‌رسد. این در حالی است که رئال معمولا 50 درصد حق تصویر ستاره‌هایش را می‌گیرد و مورد امباپه، بدعتی جدید در باشگاه مادریدی است. در واقع مادر امباپه که به سختگیری در مذاکرات معروف است، توانست اینجا رئال را تسلیم خودش کند.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: