پایگاه خبری خانه فوتبال:

با ارسال تاییدیه وکیل رادوشویچ به فیفا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس شرایط خوبی را در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می‌کرد و ابوالفضل بابایی، عیسی آل‌کثیر، اوستون ارونوف و عبدالکریم حسن برای تقویت اسکواد پرسپولیس جذب شدند اما باتوجه به پنجره بسته سرخ‌ها آنها نتوانستند در شروع نیم فصل دوم از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.
درحالی که پرسپولیس به دلیل شکایت رادوشویچ به چالش بزرگی خورده بود، علی‌رغم اینکه چند روز قبل مفاصاحساب مالیاتی این بازیکن به وکیلش تحویل داده شد اما به دلیل تاخیر در ارسال تاییدیه از سوی نماینده این بازیکن به فیفا، پرسپولیس تا امروز نتوانسته بود قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند و تا چند ساعت قبل از بازی حساس با تراکتور نیز پنجره پرسپولیس بسته بود.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص اعلام کرد: "پس از انجام اقدامات لازم از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشویچ، مفاصاحساب مالیاتی این بازیکن اخذ و بلافاصله ترجمه و برای وکیلش ارسال شد.

دقایقی پیش وکیل رادوشویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا مدارک پرسپولیس را تایید و فیفا نیز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کرد."

حالا باید منتظر از سرگیری روند نقل و انتقالاتی پرسپولیس باشیم‌. البته سرخ‌ها همچنان برای بازی دادن به ستاره‌های خارجی جدیدشان مشکل دارند و باید نام یک بازیکن خارجی که احتمال زیاد نبیل باهویی است از لیست خارجی‌های پرسپولیس خارج شود تا ارونوف و عبدالکریم قراردادشان را ثبت کنند. همچنین بحث گرفتن آی‌تی‌سی این دو ستاره از باشگاه‌های قبلی‌شان پس از ثبت قرارداد زمان‌بر خواهد بود.

در نهایت پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان از شر بدهی سنگین و عجیب و غریب به رادوشویچ خلاص شد تا پنجره این تیم در آستانه هفته هفدهم لیگ برتر ایران باز شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: